آموزش رایگان دو رشته ورزشی در منطقه۸ آغاز شد

همزمان با آغاز فصل تابستان، آموزش دو رشته تخصصی ورزشی ویژه بانوان در ایستگاه‌های تندرستی منطقه ۸ آغاز و در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۸؛ میلاد علی‌نیا معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه از آغاز آموزش دو رشته تخصصی بدمینتون و بهکاپ ویژه بانوان در سه نقطه از منطقه خبر داد و گفت: خدمات رایگان ورزشی منطقه در فصل بهار با آموزش طناب‌زنی در مدارس ویژه دانش‌آموزان دختران آغاز شد و در این‌ فصل در ابتدا آموزش دو رشته بهکاپ و بدمینتون به صورت خلاقانه و مجزا در ایام هفته در میادین ۱۶، ۱۷ و بوستان آرالیا آغاز شده و در حال اجرا است.

علی‌نیا با اشاره به راه‌اندازی ایستگاه تندرستی در مسجد شهدای ناحیه۳ گفت: تا دو هفته آینده این ایستگاه‌ها در مساجد منتخب نواحی ۱ و۲ نیز فعال خواهند شد. همچنین راه‌اندازی ایستگاه تخصصی ورزش تای‌چی در سرای محلات با هدف افزایش نشاط اجتماعی، تقویت آمادگی جسمانی و ترغیب شهروندان به ورزش در حال انجام است.

راه اندازی ایستگاه آموزشی ریتم‌گیم مخصوص کودکان از اول تیر ماه سال جاری در سرای محله مجیدیه نیز بخشی از خدمات ورزشی رایگان بود که علی‌نیا به آن اشاره کرد و ادامه داد: کلاس ریتم‌گیم شامل تمرینات ریتمی و بازی‌های ورزشی برای هماهنگی عصب و عضله است و کودکان با استفاده از بازی‌های تعاملی با مفاهیم موسیقی نیز آشنا می‌شوند.

بر اساس این گزارش هم اکنون تعداد ۳۱ ایستگاه ورزشی ویژه بانوان در منطقه فعال است و مقرر است دو ایستگاه دیگر در مساجد فعالیت خود را آغاز کنند.

انتهای پیام/

۱۱ تیر ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۷
کد خبر: 56934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =