از تسریع روند اجرای پروژه قره‌یاضی تا تکمیل پروژه‌های ناتمام

شهردار منطقه ۱۴ ضمن بررسی میزان پیشرفت فیزیکی پروژه‌های توسعه محله‌ای و اقدامات اجرایی مدیریت شهری، دستور تسریع تکمیل پروژه‌های عمرانی – ترافیکی را صادر کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، شهرابی در رصد صبحگاهی از سرانه های عمومی و ظرفیت های شهری منطقه ، بر تسریع در روند و اتمام تعریض قره یاضی به عنوان پروژه مهم در گره گشایی و دسترسی ترافیکی این بخش از پایتخت تاکید کرد.

شهرابی در این بازدید که با همراهی مدیران شهری صورت گرفت، ضمن اشاره به برخی پروژه ها چون پل سواره رو همسطح ابوذر که با هدف کاهش بار ترافیکی شرقی منطقه همچنین احداث سوله بحران که منظور پشتیبانی از مدیریت بحران به اجرا درآمد و باعث خرسندی و رضایت شهروندان شد، بر پیگیری ویژه و اهتمام مدیریت شهری منطقه برای تسریع در مراحل اجرایی پروژه های مهم منطقه همچنین تکمیل طرح های ترافیکی و عمرانی چون خط کشی های محوری و آسفالت ریزی جهت مناسب سازی معابر و محورها تاکید کرد.

شهردار منطقه ۱۴ ضمن این رصد میدانی دستور و راهکارهای لازم برای تسریع اجرای پروژه های توسعه محله ای و شاخص منطقه متناسب با نیاز و خواسته مردم دارالمومنین همچنین تعیین تکلیف پروژه های رها شده، بررسی چالش ها و موانع پروژه های در حال ساخت را با هدف توسعه، آبادانی و مناسب تر شدن کالبد شهری این بخش از پایتخت صادر کرد.

انتهای پیام/

۱۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۴
کد خبر: 56940

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 1 =