اقدامات حمایتی منطقه ۱۳ از اقشار خاص و ایتام سادات

در روزهای گذشته، اداره آسیب‌های اجتماعی منطقه۱۳، اقدامات متعددی شامل پویش اجتماعی نذر یاری، توزیع بسته‌های معیشتی و فرهنگسازی ازدواج در حمایت از قشرهای خاص انجام داده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، علی اصغر ژولیده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۱۳ با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در دهه ولایت گفت: اداره آسیب های اجتماعی منطقه ۱۳ ، اقدامات حمایتی از اقشار خاص و ایتام سادات در این ایام انجام داد.
وی افزود: تخصیص بن کارت خرید شهروند به در بین افراد کم برخوردار و نیازمند تحت پوشش سامانه سمات به مناسبت عید سعید قربان توسط اداره آسیب های اجتماعی منطقه تهیه و توزیع شد.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۱۳ اظهار داشت : جلسه هم اندیشی با موسسه همیاران سلامت روان اجتماعی مهر  برگزار و اجرای طرح پیشگیری از ناهنجاری های رفتاری شامل: برگزاری کارگاه های آموزشی، برنامه های مناسبتی و ... در سطح محلات منطقه در دستور کار قرار گرفت.  
علی اصغر ژولیده ادامه داد: پویش اجتماعی نذریاری با تهیه و توزیع گوشت قرمز و بسته های حمایتی معیشتی به تعداد ۴۵ بسته در بین افراد کم برخوردار و نیازمند سامانه سمات منطقه به مناسبت عید سعید قربان با مشارکت خیرین محلی و گروه های داوطلب جهادی به اجرا درآمد.
به گفته وی اقلامی در راستای فرهنگسازی ازدواج آسان ویژه زوجین کم برخوردار با مشارکت خیرین محلی و گروه های داوطلب جهادی اهدا شده است.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۳ خاطر نشان کرد: طرح جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر و افراد بی خانمان به همت اداره آسیب های اجتماعی و کلانتری ۱۲۸ تهران نو، اکیپ گشت سازمان خدمات و مشارکتهای اجتماعی شهر تهران، یگان حفاظت و شهرداران نواحی بصورت شبانه روزی و مستمر در کلونی های آسیب در حال اجراست .

انتهای پیام/

۱۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۶
کد خبر: 56946

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =