اجرای بیش از ۱۰ هزار تن آسفالت در سطح معابر منطقه ۱۷

شهردار منطقه ۱۷ با اشاره به عملیات اجرای آسفالت طی سه ماهه ابتدایی سال جاری در سطح معابر منطقه، گفت: به منظور توسعه زیرساخت‌های شهری، ساماندهی و ارتقاء کیفی آسفالت معابر منطقه طی سه ماه نخست سال جاری، ۱۰۴۲۸ تن آسفالت در ۷۳ معبر اصلی و فرعی سطح منطقه اجرا شده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷،  رضا سیفی شهردار منطقه با اشاره به عملیات اجرای آسفالت طی سه ماه ابتدایی سال جاری در سطح معابر منطقه، گفت: به منظور توسعه زیرساخت های شهری، ساماندهی و ارتقاء کیفی آسفالت معابر منطقه طی سه ماه نخست سال جاری، ده هزار و ۴۲۸ تن آسفالت در ۷۳ معبر اصلی و فرعی سطح منطقه اجرا شده است.

شهردار منطقه ۱۷ تصریح کرد: حدود ۵ هزار و ۷۰۰ تن از این حجم اجرای آسفالت در معابر سطح منطقه در عملیات تراش و روکش مکانیزه آسفالت معابر اصلی و پرتردد منطقه همچون خیابان های علمی، صید محمدی، خسروی، مصلح، امامی محرم، اکبر سوری، جابر اسدی، رسول فلاحی و پل قلعه مرغی واقع در خیابان شهید برادران حسنی، استفاده شده است.

سیفی با اشاره به اینکه طی این مدت سطح معابری از منطقه لکه گیری و روکش آسفالت شده اند، اظهار کرد: در سه ماهه ابتدایی سال جاری ۱۱ معبر با حدود ۶۵۰ تن آسفالت به صورت نیمه مکانیزه و ۵۳ معبر به صورت روکش دستی و با حدود ۲ هزار و ۴۰۰ تن آسفالت، مرمت و بهسازی شده اند.

وی افزود: بیش از ۵۰۰ تن آسفالت نیز در عملیات های لکه گیری هندسی، چاله پرکنی و مرمت نوار حفاری استفاده شده است.

شهردار منطقه ۱۷ با اشاره به بهسازی آسفالت مدارس منطقه، تصریح کرد: از دیگر اقدامات مهم دیگر معاونت فنی و عمرانی منطقه خدمت رسانی به مدارس بوده است که در همین راستا حیاط ۱۲ مدرسه منطقه با هزار و ۲۰۰ تن آسفالت روکش و بهسازی شده اند.

سیفی اظهار کرد: با توجه به درخواست شهروندان و متولیان بقعه مبارکه امامزاده حسن(ع) جهت بهسازی و مرمت آسفالت حیاط این امامزاده، حدود ۱۴۰ تن آسفالت برای این عملیات استفاده شده است.

وی خاطرنشان کرد:طرح جامع ساماندهی آسفالت معابر و مدارس با هدف حرکت بر محور توسعه زیرساخت ها و تداوم مستمر نگهداشت شهر در این منطقه همچنان و با قوت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

۱۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۵
کد خبر: 56961

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 10 =