پیشرفت ۹۵ درصدی بازار میوه و تره بار بریانک منطقه ۱۰

شهردار منطقه ۱۰ گفت: بازار میوه و تره بار بریانک واقع در ناحیه یک با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی به زودی افتتاح و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ «مهدی اخ‌الصنایع» با اشاره به فعالیت ۸ بازار تره‌بار در سطح منطقه گفت: بازار میوه و تره بار بریانک با هدف افزایش سرانه‌های خدماتی، رفع معضل سد معبر و ساماندهی وانت بارهای منطقه، تنظیم بازار، حمایت از تولید و تأمین رفاه حال مصرف کنندگان احداث و راه اندازی می‌شود.

وی افزود: به منظور خدمت رسانی به شهروندان کانکس‌هایی در زمینی به مساحت ۷۸۵ مترمربع در خیابان عرب تعبیه و با مشارکت سازمان میادین شهرداری تهران این بازار میوه تره بار با رعایت تمام استانداردها احداث شده که به زودی افتتاح می‌شود.

شهردار منطقه ۱۰ بیان کرد: بازار میوه و تره بار بریانک شامل ۳ غرفه عرضه مواد غذایی، پروتئینی شامل فروش مرغ، گوشت، تخم مرغ و ماهی و میوه و تره بار در محدوده ناحیه یک است که تاکنون ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

اخ‌الصنایع با اشاره به تخریب و نوسازی بازار میوه و تره‌بار «آذرشهر» گفت: عملیات عمرانی این بازار میوه و تره‌بار سال گذشته آغاز شد و تاکنون ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

انتهای پیام/

۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۳
کد خبر: 56970

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 2 =