ردزنی و پلمب پلاک‌های مسئله‌دار منطقه ۱۲ در طرح کوچه به کوچه

معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری منطقه١٢ تهران از عزم جدی برای مبارزه با مافیای زباله‌گردی در شهر و مراکز بازیافت غیرمجاز در سطح نواحی شش‌گانه این منطقه با اجرای گشت‌های میدانی ٣٦٠ درجه و به‌ صورت کوچه به کوچه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه١٢ تهران، فرزاد هنرور گفت: افراد زباله‌گرد و کولی‌کتفی‌ها به‌صورت گروهی و به شکل مافیایی توسط سردسته‌های خود هدایت و مدیریت می‌شوند. معمولا این افراد با تقسیم‌بندی خیابان‌ها و بلوک‌های شهری بین خودشان حد و مرز تعیین می‌کنند، به نحوی که حتی مخازن زباله مکانیزه درطول شبانه‌روز، توسط افراد معین و مشخص مورد سوء استفاده قرار می‌گیرد و به نوعی آسیب‌های اجتماعی و نازیبایی‌های شهری از اینجا خودش را نشان می‌دهد.

‌هنرور، اضافه کرد: اکنون با تلاش همکارانم در معاونت امور شهری، شهرداران نواحی شش‌گانه، طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی از جمله شناسایی و برخورد با زباله‌گردها و بازیافتی‌های غیرمجازسطح معابر و همچنین طرح ردزنی کوچه به کوچه برای کشف مراکز و اماکن غیرمجاز جمع‌آوری و دپوی پسماندها به شکل دائم و مستمر درحال اجرا است و تاکنون نیز در این رابطه ده‌ها پلاک متخلف و غیرمجاز، طبق قانون و مقررات پلمب و صاحبان آن به مراجع مربوطه معرفی شدند.

انتهای پیام/

۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۰۵:۱۶
کد خبر: 56971

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 10 =