لایروبی و رسیدگی به کانال‌ها، مسیل‌ها و حوضچه‌های منطقه ۴

به همت معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ در سه ماهه اول سال جاری ۱۹ کانال، ۳ مسیل و ۳ حوضچه لایروبی و رسوب‌برداری شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، سیدمحمد قاضی میرسعید معاون خدمات شهری و محیط زیست این منطقه اظهار کرد: بسیار خرسندیم که در سه ماهه فصل بهار توانستیم با اقدامات به موقع و برنامه ریزی شده از آبگرفتگی های احتمالی فصل بارش های بهاره پیشگیری کنیم.

وی با اشاره به اقدامات سه ماه ابتدای سال ۱۴۰۳ گفت:  لایروبی ۱۹ کانال به متراژ ۴۱۰۰۰ مترطول؛ لایروبی ۳ مسیل به متراژ ۸۶۶۰ متر و  ۳ حوضچه زباله گیر به متراژ ۳۰ متر مکعب در سطح منطقه طبق یک برنامه زمانبندی منظم و مستمر از اقدامات انجام گرفته این طرح است.

معاون شهردار منطقه ۴ با اشاره به دیگر اقدامات اداره مسیل های منطقه بیان کرد: جمع آوری رسوبات و زباله به میزان  ۹۰ خاور  و تناژ ۴۵۰ تن، پایش و فیلمبرداری از سطح تمام کانال ها و مسیل های سطح منطقه به متراژ ۵۰۰۰۰ متر طول، لایروبی و بازسازی قنات های مجیدیه و ابوذرغفاری به متراژ ۷۰۰ متر طول و حفر سه حلقه چاه جذبی به متراژ ۲۰۰متر مکعب از  دیگر اقدامات سه ماهه این منطقه به شمار می رود.

انتهای پیام /

۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۸
کد خبر: 57006

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 1 =