بهره‌برداری از فاز دوم مجموعه ورزشی مهرآئین در آینده نزدیک

شهردار منطقه ۷ در جلسه بازدیدهای نظارتی خود، به همراه جمعی از مدیران شهری منطقه ضمن حضور در مجموعه فرهنگی ورزشی مهرآئین، روند اجرای پروژه عمرانی فاز دوم این مجموعه را بررسی و دستورات لازم را جهت اتمام هر چه سریعتر این پروژه را صادر کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، شهردار منطقه ۷ در جلسه بازدیدهای نظارتی خود، به همراه جمعی از مدیران شهری منطقه ضمن حضور در مجموعه فرهنگی ورزشی مهرآئین، روند اجرای پروژه عمرانی فاز دوم این مجموعه را بررسی و دستورات لازم را جهت اتمام هر چه سریعتر این پروژه را صادر کرد. در فاز دوم مجموعه ورزشی شهید مهرآئین مقرر شده در بخشی از این مجموعه بصورت تخصصی به ورزش پینگ پونگ اختصاص داده شود، از همین رو شهردار منطقه هفت با حضور در محل اجرای این طرح از نزدیک روند اجرای ۷۶ درصدی آن را بررسی کرد و از مدیران خود خواست تا با اتمام هرچه سریعتر این مجموعه را در اختیار شهروندان، بالاخص ورزش دوستانی که در محلات کم برخوردار هستند قرار دهند.

گفتنی است مجموعه فرهنگی ورزشی مهرآئین دارای بسته ای از امکانات ورزشی مختلف است که مهمترین آن دو سازه مسقف و یک سازه شیشه ای برای ورزش اسکواش است. علاوه بر این، مجموعه ورزشی شهید مهرآیین دارای سالنی برای فعالیت جانبازان در رشته های بسکتبال و والیبال نشسته می‌باشد.

براساس این گزارش مجموعه فرهنگی ورزشی مهرآئین با اسکلت فلزی و  دارای ۳ سالن با مساحت ۴۲۰ مترمربع و با عرصه ۲۶۴۵ متر مربع و اعیان ۳۱۲۳ متر مربع دارای سالن های دو کورت ابنیه اسکواش و یک کورت شیشه ای اسکواش و همچنین سالن بازی های توپی، سالن بدنسازی لابی و رختکن می باشد .

این مجموعه در خیابان مرودشت جنب بازار میوه تره بار در ناحیه ۵ منطقه ۷ واقع شده است.

فاز اول این مجموعه که عملیات ساخت آن سالها متوقف بود با روی کار آمدن مدیریت شهری جدید و بررسی های انجام شده به دلیل کمبود فضاهای ورزشی منطقه، مجددا در دستور کار شهرداری منطقه قرار گرفت و در سال ۱۴۰۱ با حضور شهردار تهران و شهروندان به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/

۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۹
کد خبر: 57009

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =