تسریع در روند اجرای پروژه‌های عمرانی در روستاهای حریم منطقه ۲۲/ ساخت و توسعه مسجد در روستای کشار بالا

جلسه هم‌اندیشی در خصوص بررسی مشکلات و همچنین اجرای پروژه‌های عمرانی روستای کشار از توابع روستاهای حریم منطقه ۲۲ با حضور مدیران حریم، دهیاران و اعضای شورای این روستا برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، در این جلسه بر صیانت و کنترل بیشتر از حریم روستا و بررسی مشکلات بافت داخلی آن از جمله مسایل خدمات شهری، عمرانی و گردشگری رایزنی شد. همچنین شد مقرر شد پس از جذب اعتبارات لازم، توسعه و ساخت مسجد کشار بالا از محل اعتبارات حریم منطقه ۲۲ در اسرع وقت در دستور کار قرار گیرد.

یاسر قره‌باغی مدیر اداره حریم این منطقه اظهار کرد: پروژه های عمرانی در حریم منطقه از محل اعتبارات حریم شهرداری منطقه اجرا خواهد شد و می توان گفت اجرا و به ثمر رساندن این فعالیت‌ها می‌تواند قدمی مهم در توسعه زیرساخت‌های اجتماعی، فرهنگی و گردشگری در حریم منطقه باشد.

وی با تاکید بر لزوم سرعت گرفتن اجرای پروژه های عمرانی در حریم عنوان کرد: با توجه به پتانسیل بالای روستاهای حریم منطقه ۲۲ در بخش گردشگری و جذب توریست، عملیات بهسازی محورهای مواصلاتی روستاهای حریم به منظور ارتقاء فرهنگ گردشگری شهروندان تهران، آشنایی بیشتر با جاذبه‌ها و ظرفیت‌های منطقه۲۲، شناساندن ظرفیت‌ها، توانمندیها و قابلیت‌های روستاهای واقع در حریم که دارای پتانسیل و منابع غنی جهت توسعه پایدار و پیشرفت همه جانبه می‌باشند را در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۱
کد خبر: 57031

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 6 =