ارتقاء کیفیت زیست شهری با اجرای طرح ۳۶۰ درجه

شهردار منطقه ۱۱ تهران بر لزوم توجه به اجرای طرح ۳۶۰ در محلات ۱۷گانه و ارتقاء کیفیت زیست شهری با این طرح تأکید کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سید محمد موسوی شهردار منطقه در نشست شورای مدیران بر اجرای طرح های ۳۶۰ درجه، تحول بیست گانه و الگوی خدمت تاکید کرد و افزود: این طرح‌ها به ترتیب، شهرداران نواحی، معاونان مناطق و شهرداران مناطق را مخاطب خود قرار داده و از آن ها برای ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان مطالبه می‌کند.

وی در ادامه با تاکید بر اجرای فاز دوم طرح ۳۶۰ درجه، نقاط قوت و ضعف فاز اول طرح ۳۶۰ درجه را الگویی برای اجرای بهتر مرحله دوم این طرح دانست که می‌توانیم با هماهنگی، هم‌افزایی و مشارکت شاهد تغییرات محسوس در معابر، میادین و تقاطع‌ها و کسب رضایتمندی شهروندان باشیم.

موسوی تصریح کرد: از اهداف طرح ۳۶۰ درجه برخورداری کل شهر تهران از مزایای طرح در فازهای مختلف است تا هر نقطه‌ای که انتخاب می‌شود معضلات اجتماعی، عمرانی، خدمات شهری، شهرسازی و ...آن مرتفع و به نقطه بعدی توجه شود.

شهردار منطقه۱۱ در ادامه پیشرفت پروژه‌های توسعه محلی را مورد تاکید دانست و گفت: باید تلاش کنیم تا پروژه‌ها در زمان‌بندی اولیه که هنگام آغاز کار مشخص شده، به پایان برسد و طبق بودجه‌ریزی مدنظر مردم در طرح من شهردارم تسهیل و تسریع بخشی شود که قطعا این موضوعات ملاک سنجش مدیران و ارزیابی آنها برای خدمت به مردم است.


سید محمد موسوی اولویت مجموعه مدیریت شهری را ارائه خدمات خوب و باکیفیت در راستای رفاه و آسایش شهروندان اعلام کرد که در این زمینه مدیریت منطقه تلاش دارد برای ایجاد بسترهای مناسب توسعه شهری بر مبنای پتانسیل و ظرفیت‌های موجود و نیازمندی‌های آن گام بردارد.

انتهای پیام/

۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۸
کد خبر: 57045

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =