توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی و ۱۵ کمک جهیزیه بین خانواده‌های نیازمند در دهه امامت و ولایت

سرپرست سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از توزیع بسته‌های حمایتی، کمک جهیزیه و برگزاری برنامه های متنوع شاد و فرهنگی در دهه ولایت توسط این سازمان برای افراد نیازمند خبر داد.

سید محمد نقیب، سرپرست سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر گفت: در طول دهه امامت و ولایت، سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی در مناطق مختلف با مشارکت مجامع خیرین مناطق ۲۲ گانه، سازمان‌های مردم نهاد و گروه های جهادی اقدام به برگزاری جشن‌های بزرگداشت اعیاد قربان و غدیر کرد.

وی افزود: ایجاد شادی و نشاط اجتماعی و جلب مشارکت و تسهیلگری ظرفیت‌های نهادهای مردمی و عموم شهروندان برای رفع نیازهای شهر و اقشار آسیب پذیر از جمله رویکردهای محوری شهرداری تهران در راستای تحقق شعار «تهران، کلانشهر الگوی جهان اسلام» است.

سرپرست سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی افزود: علاوه بر برگزاری جشن های اعیاد دهه امامت و ولایت، با مشارکت گروه های مردمی بیش از ۳۵۰۰ بسته معیشتی، شامل اقلام ضروری، ۲۶ هزار وعده غذای گرم، ۱۵ کمک جهیزیه شامل اقلام ضروری بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده اجتماعی توزیع شد.

وی افزود: همچنین در بخش ارائه خدمات به عموم شهروندان ایستگاه های پایش سلامت، کلاس‌های آموزشی با هدف توانمندسازی کودکان و زنان سرپرست خانوار در مناطق مختلف برگزار شد.

نقیب ادامه داد: همچنین در روز عید سعید غدیرخم و مهمانی ده کیلومتری غدیر ، سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی اقدام به راه اندازی موکب محبان الرضا علیه السلام در میدان آزادی جهت ارائه خدمات به عموم شهروندان نمود که با مشارکت گروهای جهادی و فعالیت های داوطلبانه آنان به پذیرایی از شهروندان عزیز تهرانی و اهدای ۳۰هزار شاخه گل و... پرداخت و پویش اهدای اسباب بازی به کودکان مظلوم غزه نیز راه اندازی شد که با استقبال پر شور شهروندان مواجه گردید.

توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی و ۱۵ کمک جهیزیه بین خانواده‌های نیازمند در دهه امامت و ولایت

توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی و ۱۵ کمک جهیزیه بین خانواده‌های نیازمند در دهه امامت و ولایت

انتهای پیام/

۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۹
کد خبر: 57047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 7 =