همایش "خانواده خشنود" در فرهنگسرای خانواده

همزمان با هفته ملی خانواده، همایش "خانواده خشنود" با حضور اساتید مطرح در حوزه روانشناسی و خانواده روز پنجشنبه ۱۴ تیرماه ساعت ۸ در فرهنگسرای خانواده برگزار می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای خانواده، در همایش "خانواده خشنود" غلامعلی افروز مدرس دانشگاه تهران، محسن بنی هاشمی عضو هیئت علمی دانشگاه، ناصرالدین کاظمی نایب رئیس انجمن علمی کودکان استثنایی و فرشته یاقوتی مشاور و روانشناس به سخنرانی پیرامون ویژگی های خانواده خشنود، عوامل موثر بر خانواده خشنود، چگونگی دستیبابی به خشنودی در بین اعضای خانواده و ... می پردارند.

شناخت انتظارات، بیان آنها و تلاش برای تحقق آن در حد اعتدال از جمله مسائلی است که باعث ایجاد خشنودی در بین اعضای خانواده می‌شود.

این همایش به همت مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره احیا با همکاری فرهنگسرای خانواده، رسانه سلامت روان ایران، موسسه فرهنگی تربیتی تحکیم خانواده، کلینیک روانشناسی هیجان اندیشه و شهرداری منطقه ۶ برگزار می شود.

گفتنی است به شرکت کنندگان در همایش " خانواده خشنود" گواهی معتبر اعطا می‌شود.

علاقه‌مندان برای حضور در برنامه یاد شده می‌توانند به فرهنگسرای خانواده واقع در خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی واقع در یوسف‌آباد- خیابان بیست و یکم- بوستان شفق مراجعه کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۷۱۷۱۹۵ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۸
کد خبر: 57065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =