آماده سازی تجهیزات و امکانات برف روبی منطقه۴ برای زمستان ۹۹

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ گفت: در نخستین مانور برف روبی امکانات و تجهیزات زمستانه برای بارش های ناگهانی پاییزی در آماده باش کامل قرار گرفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "حمیدرضا فرخی" با اعلام این خبر افزود: با توجه به غیرقابل پیش بینی بودن تغییرات ناگهانی جوی و احتمال بارش های باران و برف و به منظور جلوگیری از هرگونه غافلگیری و آبگرفتگی و خدمت رسانی هرچه بیشتر و بهتر به شهروندان، سایت های برف روبی نواحی ۹ گانه تجهیز و در آماده باش کامل قرار گرفتند.

او با بیان اینکه در این فصل اهم وظایف اداره خدمات شهری و نواحی نه گانه جلوگیری از مسدود شدن راه ها در صورت بارش هاست، افزود: تمامی اقدامات لازم و کافی در این خصوص اندیشید و ایستگاه برف روبی به صورت یک سایت مرکزی و چندین  ایستگاه سیار در سطح نواحی ۹ گانه آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند.

فرخی گفت: جهت مقابله با بحران های احتمالی بارش سنگین برف ۹ دستگاه خودرو نیسان  ۱۳۷، ۲۴ دستگاه اره برقی و دستی به همراه خودروهای مخصوص برف روبی در آماده باش قرار خواهند گرفت.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۴ در ادامه گفت: در این راستا با شروع فصل پاییز تمامی سایت های برف روبی سطح منطقه به کانکس های مخصوص اسکان عوامل انسانی برف روبی تجهیز شده اند و ۱۸۰  نیروی انسانی آماده به خدمت هستند.

۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۶
کد خبر: 5708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 2 =