تداوم نهضت ایمن‌سازی در پایتخت

رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از شکل‌گیری نهضت ایمن‌سازی در پایتخت با همکاری دستگاه‌ها در چند سال گذشته و تداوم همکاری‌ها در این راستا خبر داد.

به گزارش خبرنگار شهر، علی نصیری رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در اختتامیه ششمین همایش بین المللی آتش نشانی و ایمنی شهری که در هتل المپیک برگزار شد، گفت: بهتر است به جای مدیریت بحران، مدیریت ریسک را در دستور کار قرار دهیم؛ در این صورت حادثه‌ای رخ نمی‌دهد تا به فکر حل و فصل بحران باشیم.

وی ادامه داد: سازمان آتش نشانی تهران به عنوان خط مقدم در بحث پیشگیری از بروز حوادث عمل می‌کند و ما در این زمینه کمک و همکار آتش‌نشانی هستیم و خوشبختانه در سال‌های گذشته همه دستگاه‌های امدادی و اجرایی پای کار آمده‌اند و نهضت ایمن‌سازی ساختمان‌ها شکل گرفته است.

نصیری تصریح کرد: بسیاری از اماکن و ساختمان‌های ناایمن از جمله بازارهای گل، مراکز درمانی، ساختمان‌های اداری، ساختمان‌های تجاری، کارگاه‌ها، کارخانه‌ها و... در حال ایمن‌سازی هستند و اتفاقات بسیار خوبی در این حوزه روی داده است.

رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران اضافه کرد: صمیمانه از زحمات و تلاش های مدیران و آتش نشانان سازمان آتش نشانی تهران جهت هم‌افزایی و همکاری‌ها در زمینه اقدامات پیشگیرانه، آموزش‌های شهروندی و الزامات برای ایمن‌سازی ساختمان ها قدردانی می کنیم و امید است در آینده‌ای نزدیک تهران را به شهری کاملاً ایمن تبدیل کنیم.

انتهای پیام/

۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۹
کد خبر: 57104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =