ضرورت زمینه‌سازی برای برخورداری از تجارب پیشکسوتان در شهرداری

شهردار منطقه۲۲ با اشاره به اینکه فعالیت در حوزه مدیریت شهری کاملا فوق تخصصی است، گفت: باید فرآیندی شکل گیرد تا از ظرفیت و تجارب بازنشستگان شهرداری برای تحول و شکوفایی شهری بهره‌مند شویم.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، مسعود نصرتی همزمان با روز خانواده و تکریم بازنشستگان از کارکنان این منطقه که به تازگی بازنشسته شده اند تجلیل کرد و در این مراسم اظهارداشت: کارکنان با سابقه ۳۰ تا۴۰ سال که در حوزه مدیریت شهری به شکل صادقانه برای شهروندان خدمت می کنند و از تجارب بالایی برخوردار هستند نباید به یک باره کنار روند بلکه باید تجارب آنها در اختیار نیروهای جوان قرار گیرد.

وی در این دیدار که با محوریت "تجربه و تدبیر بازنشستگان تکیه گاه نسل امروز" برگزار شد، گفت: برای اینکه در امور شهروندان در حوزه صدور پروانه و شهرسازی تسریع شود باید در کنار برخورداری از علم روز از تجربه و تخصص پیشکسوتان این حوزه برخوردار شویم.

نصرتی ادامه داد: باید فرآیندی شکل گیرد تا بازنشستگان همچنان با سیستم در ارتباط باشند و از تجارب و ایده‌هایشان در راستای تحول و شکوفایی شهری با هدف کسب رضایتمندی شهروندان استفاده شود.

انتهای پیام/

۱۴ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۱
کد خبر: 57106

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 9 =