مرمت و ایمن‌سازی گاردریل‌های بزرگراه شهید همدانی

معاون شهردار منطقه ۲۲ گفت: در راستای ایمن‌سازی شبکه معابر بزرگراهی، نظم‌بخشی جریان عبوری خودرویی و اجرای طرح ۳۶۰ درجه و تعمیر و بازسازی گاردریل‌های میانی بزرگراه شهید همدانی با همکاری اداره حمل‌ و نقل و ترافیک ناحیه ۳ منطقه انجام شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، سید فرهاد خدابخشی با اشاره به اینکه در این منطقه بیش از ۵۴ کیلومتر محور بزرگراهی وجود دارد، اظهار کرد: با وجود اینکه منطقه ۲۲ منطقه ای در حال توسعه به حساب می‌آید بیشترین محور بزرگراهی را در دل خود جای داده است که توجه به ایمن سازی این محورهای بزرگراهی در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد و تمامی طرح‌های ایمن‌سازی بزرگراه‌ها با نظر کارشناسان پلیس راهور اجرایی می‌شود.

خدابخشی عنوان کرد: بحث ایمن سازی بزرگراه شهید همدانی با هدف افزایش ضریب ایمنی، کاهش خطرات و تصادفات احتمالی جاده‌ای در جهت حفظ ایمنی از مهمترین وظایف کارشناسان اداره ترافیک است. در همین راستا مرمت و رگلاژ گاردریل‌های بزرگراه شهید همدانی در مسیر رفت و برگشت به‌منظور کاهش تصادفات و روان‌سازی ترافیک با همکاری شهرداری ناحیه ۳ انجام شد.

معاون شهردار منطقه یادآور شد: همچنین با کارشناسی‌های صورت گرفته در حوزه فنی و عمرانی منطقه و اهمیت وضعیت بهسازی و ساماندهی معابر، عملیات بهسازی و مرمت آسفالت معابر بزرگراهی پرتردد و دارای حجم ترافیکی سنگین در منطقه ۲۲ به‌صورت مستمر انجام می شود.

انتهای پیام/

۱۴ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۷
کد خبر: 57108

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 8 =