مردم صرفا برای تدفین به بهشت زهرا مراجعه کنند

جلسه اتحادیه مدیران عامل آرامستانهای سراسر کشور در شهر آمل با حضور مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) و مدیران عامل سازمان آرامستان کلانشهرهای کشور برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان بهشت زهرای تهران، در این جلسه که با حضور مدیران عامل ارامستانهای مشهد، اردبیل، ارومیه، امل، اسلامشهر، شهر قدس، البرز،   ساوه و خوی برگزار شد، در خصوص آخرین تمهیدات و اقدامات و پیشگیریهای لازم در بحران کرونا بحث و تبادل نظر شد.

سعید خال، مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) در این جلسه با اشاره به اهمیت همکاری مردم در مدیریت بحران گفت: ما در بهشت زهرای تهران به مردم توصیه کردیم صرفا برای تدفین اموات به آرامستان مراجعه کنند و تا کنون مردم هم همکاری کردند.

 مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) با اشاره به شرایط فوق قرمز شیوع ویروس کرونا در اکثر کلان شهرها، گفت:توصیه ما در این شرایط به مردم این است که صرفا برای تدفین اموات به آرامستان ها  بیایند و در قطع زنجیره شیوع بیماری کرونا با مدیریت شهری همکاری کنند.

او با اشاره به اینکه به طور متوسط بهشت زهرای تهران روزانه ۲۰۰ متوفی معمولی و تعداد قابل توجهی هم متوفی کرونایی به سازمان بهشت زهرا (س) وارد می شود، افزود: اگر در کنار هر متوفی فقط ۱۰ نفر به این سازمان مراجعه کنند عدد بالایی می شود. پس این موضوع همکاری و مشارکت شهروندان را طلب میکنید.

او با اشاره به اینکه پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) ۲۵۰ روز است که در بحران هستند، گفت: تمامی اماکن سازمان بهشت زهرا(س)   روزانه چندین مرتبه ضدعفونی می شوند و همچنین دفن اموات کرونایی نیز با رعایت کامل پروتکل ها و تکریم حداکثری خانواده ها انجام می شود.

سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) تصریح کرد:  بهشت زهرا(س) به لحاظ معنوی و مادی در کنار سایر آرامستانهای کشور در بحران کرونا خواهد بود. اماده کمک و ارایه مشاوره لازم به سایر ارامستانها خواهد بود.

۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳
کد خبر: 5712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 15 =