تاکید بر تسریع در اجرای ۱۱ پروژه غیرمستمر غرب تهران

با حضور مدیرکل برنامه و بودجه و دفتر پایش برنامه، کنترل پروژه ارزیابی عملکرد شهرداری تهران و به همراه معاونان شهرداری منطقه ۲۲ از ۱۱ پروژه غیرمستمر با هدف تسریع در اجرای آن مورد بازدید میدانی قرار گرفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ طی بازدید چهار ساعته علاءالدینی مدیرکل برنامه و بودجه و دفتر پایش برنامه، کنترل پروژه ارزیابی عملکرد شهرداری تهران، پروین عامری معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی شهرداری منطقه۲۲، محمد حسن فصیح معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه، رضا ایرانشاهی معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه، سید فرهاد خدابخشی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه، امیر گلی پور مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه و سایر مدیران به میزبانی معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی شهرداری منطقه از ۱۱ پروژه غیر مستمر این محدوده غربی تهران با هدف تسریع در اجرای برگزار شد.

بخشی از این پروژه ها که مورد بازدید قرار گرفت عملیات اجرای آن آغاز شده است و بخشی نیز از جمله پروژه های نیمه تمام در سال های گذشته بود که مورد بررسی تخصصی و فنی برای اتمام پروژه بود.

پروژه های توسعه بوستان جنگلی ورد آورد، احداث دیوار حائل حاشیه بزرگراه شهید همدانی، تکمیل معابر مروارید شهر، بهسازی و تجهیز بوستان چیتگر، احداث سرای محله هوانیروز و آبشار تهران از جمله پروژه های مورد بازدید بوده است.

انتهای پیام/

۱۶ تیر ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۸
کد خبر: 57141

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 9 =