‍ اجرای فاز اول سیاه پوشی فضای شهری منطقه ۱۶

شهرداری منطقه ۱۶ با نصب المان‌های مرتبط با ایام محرم و صفر به استقبال سوگواری سرور و سالار شهیدان رفت.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶؛ علیرضا برزگر مرادی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه اظهار کرد: فاز اول سیاه پوش کردن معابر پل های بزرگراهی و معابر اصلی منطقه انجام شد و در روزهای آتی، فاز دوم این طرح نیز اجرا می شود.
معاون شهردار منطقه ۱۶ درخصوص زیباسازی منظر و محیط شهری در ایام دهه اول محرم افزود: همسو شدن با مراسم سوگواری سرور و سالار شهیدان در معابر در دستور کار این معاونت قراردارد و در همین راستا عملیات نصب هزار متر کتیبه بر روی پل های عابر، ریسه کشی مشکی به طول ۱۵ هزار متر ، چاپ و نصب ۲۰۰ متر بنر و نصب طاق نصرت و هزار متر پارچه مشکی و ۲۵۰ عدد پرچم برروی پلهای عابر پیاده و زیر پلهای بزرگراهی و نصب نماپرچم در ساختمان های منطقه و ابر پرچم در مبادی ورودی منطقه توسط اداره زیباسازی انجام شده است.
برزگر مرادی افزود: در این ایام تمامی معابر اصلی، عرشه پل ها و ساختمان های اصلی سیاه پوش شده و نسبت به پاکسازی و جانمایی المان‌های محرم در سطح میادین اصلی اقدام شده است تا در این ایام رنگ و بوی محرم در سطح این بخش از جنوب پایتخت پیچیده شود.
لازم به ذکر است؛ با توجه به فرا رسیدن ایام محرم، نصب نمادهای عاشورایی نیز در این ایام لحاظ شده و در فاز دوم اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/

۱۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۸
کد خبر: 57218

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 7 =