اجرای پروژه‌های توسعه محله‌ای در منطقه ۱۶

اجرای پروژه توسعه محله‌ای با هدف افزایش کیفیت زندگی شهروندان به ویژه در محلات کم‌برخوردار و کاهش چالش‌های اساسی، متناسب با نیاز شهروندان انجام می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه  ۱۶؛ محمد امین سالاری پور شهردار منطقه اظهار کرد: با توجه به ضرورت اجرای طرح های توسعه محله ای و ایجاد رضایتمندی عمومی، در راستای اجرای برنامه‌های توسعه محلات و به منظور ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان، عملیات پیاده‌روسازی خیابان مرسلی توسط اداره عمران و ترافیک ناحیه ۶ انجام شد.
وی در این خصوص بیان کرد: اجرای پروژه پیاده‌رو سازی خیابان مرسلی، گامی مهم در جهت تحقق اهداف توسعه‌ای ناحیه و افزایش رفاه شهروندان است. این پروژه با توجه به نیازهای موجود و درخواست‌های مکرر ساکنین در دستور کار قرار گرفت و تلاش کردیم تا با بهره‌گیری از بهترین مصالح و رعایت استانداردهای لازم، فضای شهری مناسبی را برای شهروندان فراهم کنیم.

سالاری‌پور در ادامه خاطرنشان کرد: این اقدام در راستای جلب رضایت شهروندان گرامی انجام شده است و امیدواریم که با ادامه این گونه پروژه‌های توسعه‌ای، بتوانیم سطح رضایت شهروندان را افزایش داده و محیطی ایمن و دلپذیر برای زندگی همه ساکنین فراهم آوریم.

انتهای پیام/

۱۷ تیر ۱۴۰۳ - ۰۵:۴۱
کد خبر: 57242

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 2 =