رصد دو محور منتخب پهناورترین منطقه پایتخت

شهردار منطقه ۴ تهران در ادامه طرح الگوی خدمت و رسیدگی ویژه به مطالبات و درخواست‌های مردمی از دو محور منتخب خیابان فرجام و شهید ناهیدی بازدید کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، در خصوص طرح الگوی خدمت و تکلیف انجام عملیات بازسازی و اقدامات اصلاحی در تمامی اجزای موجود در محورهای برگزیده ازجمله مسائل مختلف نگهداشت شهر ، انهار، مبلمان شهری و ... به نحوی که نمونه های متعددی از معابر الگو و ایده آل از حیث عملکرد، ایمنی و زیبایی در منطقه در معرض دید و استفاده شهروندان قرار گیرد، طرح الگوی خدمت در پنج محور منتخب در منطقه ۴ در حال اجراست.
شایان ذکر است کمالی زاده محورهای تعیین شده در این منطقه را خیابان های فرجام، شهید ناهیدی، استاد حسن بنا، شهید مظفری نیا و آیت الله خوشوقت ذکر کرد.
در این بازدید کمالی زاده گفت: رسیدگی به شهری که صاحبان اصلی آن شهروندان هستند، جزو اصلی ترین وظیفه مدیریت شهری است و هرگونه اقدامی که در این زمینه انجام می گیرد، از اولویت های مهم ماست و پاسخگویی به مطالبات و خواسته های ایشان همچون گذشته در این منطقه به صورت جدی دنبال خواهد شد.
گفتنی است در این بازدید شهردار منطقه ۴ شرایط و وضعیت این دو محور را در تمامی زمینه های مطرح شده بررسی و رصد و دستورات لازم را صادر کرد.

انتهای پیام/

۱۷ تیر ۱۴۰۳ - ۰۵:۵۶
کد خبر: 57248

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 1 =