ضرورت ارتقاء کیفیت پروژه‌های عمرانی در منطقه ۱۲ در راستای توسعه پایدار

شهردار منطقه۱۲ به همراه معاون فنی و عمرانی و جمعی از مدیران منطقه از ۷ پروژه عمرانی منطقه بازدید و ارتقای کیفیت پروژه‌های عمرانی در توسعه پایدار شهری را موثر دانست.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲، وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه۱۲ در ابتدا با حضور در تکیه ۲۰۰ ساله سادات اخوی از انعقاد قرارداد سازمان نوسازی شهر تهران برای بازسازی این حسینیه در سه فاز ، اجرای کانال زه کش، مقاوم سازی ایوان شرقی و مرمت های جزئی و تاسیساتی خبر داد.

شهردار منطقه۱۲ سپس با حضور در محور ۱۷ شهریور ، پخش ۵۰۰۰ تن از ۶۰۰۰ تن آسفالت این محور در متراژ حدود ۳۲۰۰۰ متر مربع را از نزدیک مورد بررسی قرار داد و افزود: در این دوره‌ مدیریت شهری، افزایش قابل توجهی در میزان آسفالت معابر وجود داشت.

وی همچنین با حضور در میدان تاریخی سید اسماعیل، از مراحل اتمام کف سازی این میدان به متراژ ۲۰۰۰ متر مربع و آغاز اجرای فونداسیون پایه چراغ های روشنایی و پرچمی این میدان بازدید کرد.

وحیدرضا انارکی محمدی در ادامه تغییر نهر محور شوش به کانیو از خیابان وحدت اسلامی تا خیابان رجایی به طول ۲۰۰ متر طول را مورد رصد میدانی قرار داد.

اجرای روکش آسفالت مکانیزه خیابان خیام به متراژ ۴۷۰۰ متر مربع مقصد بعدی شهردار منطقه ۱۲ و همراهان ایشان بود.

شهردار منطقه۱۲ در راستای آماده سازی مساجد برای عزاداری شهروندان در ایام محرم به مسجد شیخ فضل الله رفت و احداث سرویس بهداشتی برای خانم ها و آقایان و ویژه توان خواهان را مورد ارزیابی قرار داد.

وحیدرضا انارکی محمدی در پایان با حضور در خیابان شیخ فضل الله، آغاز احداث همراه سرا در کوچه پارک ویژه همراهان بیماران بیمارستان های منطقه را مورد پایش قرار داد و افزود: این ملک شامل سه طبقه ۳۳ متری ( در مجموع ۱۰۰ مترمربع ) که با توجه به فرسودگی بنا، قرار هست با تراشیدن و جمع‌آوری قسمت‌های فرسوده و بازسازی به همراه اجرای مجدد لوله‌کشی و سیستم برق رسانی و در نهایت نصب تجهیزات ( کابینت‌بندی، کولر و ...) تا شهریور ماه آماده بهره‌برداری می شود.

انتهای پیام/

۱۸ تیر ۱۴۰۳ - ۰۴:۱۳
کد خبر: 57285

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =