نقاشی‌های دیواری زینت‌بخش محلات ناحیه۳ منطقه ۱۳

با هدف زیباسازی معابر و گذرگاه‌ها، عملیات نقاشی و رنگ‌آمیزی دیواری در ناحیه ۳ منطقه ۱۳ اجرایی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، موسوی، شهردارناحیه۳ منطقه۱۳ گفت: در راستای ایجاد جلوه های بصری زیبا از معابر و گذرگاهها ی محدوده، سه طرح عملیات نقاشی و رنگ امیزی دیواری در محدوده ناحیه۳ اجرا شد.
وی افزود: این طرح ها  با ترسیم تصاویر شهید آتشنشان رضا دارابی و سعید عرب و همچنین طبیعت با استفاده از رنگ های شاد و ملایم  در خیابان های آرزومندی،افضلی و اوستا اجرائی شده است.
موسوی خاطرنشان کرد: در این طرح ها تلاش شده است با بهره گیری از هنرهای خلاقانه مناظر شهری تغییر چهره زیبائی به خود بگیرند.

موسوی همچنین با اشاره به اجرای طرح جمع آوری بنر های غیر مجاز ناحیه اظهار داشت: در راستای ارتقای زیبایی بصری و همچنین حذف ناهنجاری های محیطی و ایمن شدن معابر و پیاده رو ها برای تردد عابران پیاده، بنر های غیر مجاز در خیابان سی متری نیروی هوایی جمع آوری شد.

شهردار ناحیه۳ منطقه۱۳ خاطر نشان کرد: عملیات کند و کوب ، کوددهی ، علف زنی و تشتک زنی باغچه های خیابان سی متری با هدف طراوات  فضای سبز به اجرا در آمد.

وی یادآور شد:  به منظور حفظ نظافت و پاکیزگی المان های شهری ، نرده های ترافیکی ، جداول و تابلو های ناحیه شستشو و پاکسازی شده است.

انتهای پیام/

۱۸ تیر ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۲
کد خبر: 57288

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =