معاونت‌های اجرایی، بر طرح الگوی خدمت در محورهای شاخص منطقه یک متمرکز می‌شوند

معاونت‌های اجرایی شهرداری منطقه یک برای تحقق پیش بینی‌ها و نیازسنجی‌های انجام شده در بازدید از محورهای شاخص، بر طرح الگوی خدمت متمرکز می‌شوند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، سید مهدی صباغ شهردار این منطقه در جمع معاونان گفت: ۵ محور شاخص در طرح الگوی خدمت در منطقه یک مشخص شده است که باید نیروهای معاونت‌ها در یک محور شاخص متمرکز و بعد از اتمام کار هر معاونت، معاونت دیگری وارد کار شود و یک محور به طور کامل به اتمام برسد و کار در محور دیگر آغاز شود. 

او تاکید کرد: برای سرعت بخشی به اجرای طرح  نیازاست پیمانکاران نواحی که کار کمتری دارند در محور شاخص مستقر شوند و یا با معرفی دو اکیپ فعال، هم اقدامات نواحی را به انجام برساند و هم سرفصل‌های کاری در محورهای شاخص را پیش ببرند. 

صباغ جمع‌بندی و ارائه گزارش هر دو هفته یک بار از اقدامات اجرا شده در محورهای شاخص را لازمه نظارت و پیشرفت کار دانست و افزود: در این محورها هر معاونت سرفصل‌های کاری در زمینه آسفالت، نهرسازی، بهسازی معابر و فضاهای سبز، جابه جایی المان‌ها، کافوهای برق و هر آنچه بر آراستگی و امر نگهداشت تاثیرگذار است را در نظر بگیرند و با سرعت و دقت انجام دهند. 

او خاطرنشان کرد: حجم کار در منطقه یک بالا است و باید حتی به صورت شبانه روزی کارها پیگیری و اجرا شود و همه موضوعات از جمله طرح ۳۶۰ درجه، الگوی خدمت، ۲۰ محور تحولی و ... با تلاش، پشت کار، وقت گذاری، برنامه‌ریزی‌، همت، تدبیر و هماهنگی با زیر مجموعه‌ها، با نظم پیش ببروند تا شاهد تحول، تغییر و تحرک در منطقه باشیم.

انتهای پیام/

۱۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۷
کد خبر: 57364

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 5 =