ارتقای فرهنگ همسایه‌داری و آپارتمان‌نشینی در مرکز شهر 

مجموعه رویدادهای ارتقای فرهنگ آپارتمان‌نشینی و اخلاق همسایه‌داری در مرکز شهر تهران توسط عوامل اجتماعی و فرهنگی برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱ تهران؛ سید محمد موسوی شهردار منطقه ضمن اشاره به اهمیت توسعه فرهنگ آپارتمان نشینی به خصوص در محلات مرکزی گفت:با هدف ارتقای فرهنگ و آموزش های کیفی شهروندی؛ رویداد آپارتمان نشینی با محوریت مشارکت و اخلاق همسایگی با عنوان "سایه همسایه مستدام" در مجتمع شهید جنگروی برای بیش از ۲۰۰ سکنه این مجتمع برگزار شد.

او افزود: این رویداد در محلات مرکز شهر به تفکیک برگزار می شود و علی الخصوص در شهرک مسکونی شهید جنگروی در خصوص رویداد سایه همسایه مستدام و اهداف این طرح هم چون تقویت همدلی، ارتقا اخلاق همسایگی و مشارکت سالمندان و استفاده از تجربیات آنها بعنوان همسایه های قدیمی تبادل نظر شد.

شهردار منطقه۱۱ تهران همچنین تصریح کرد: در حاشیه برگزاری این برنامه طی هماهنگی صورت گرفته با سرکلانتری ابوسعید و دعوت از نمایندگان کلانتری درخصوص نکات ایمنی مربوط به سالمندان و همسایگی نیز نکات قابل توجه به شهروندان ارائه شد و در انتهای رویداد به رسم یاد بود هدایایی به سالمندان و همسایگان قدیمی مجتمع جنگروی اهدا شد.

انتهای پیام/

۲۴ تیر ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۱
کد خبر: 57524

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 9 =