برپایی اجتماع کودکان عاشورایی در جوار مزار شهدای گمنام

اجتماع کودکان عاشورایی به نیت سه ساله کربلا حضرت رقیه (س) با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت کننده در جوار مزار شهدای گمنام محله ازگل برپا شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک رضا بساطی سرپرست شهرداری ناحیه ۹ اظهار داشت: با هدف آشنایی کودکان با وقایع کربلا و معرفی شخصیت های کاروان اباعبدالله الحسین که در سنین کودکی جزء شخصیت های اثرگذار این واقعه بودند به خصوص حضرت رقیه (س) با شعار "آزادگان عالم در خیمه حسین اند" ویژه برنامه کودکان عاشورایی با حضور بیش از ۳۰۰ مادر و کودک بر سرمزار شهدای گمنام شهرک قمربنی هاشم محله ازگل با بخش های متنوعی از جمله قرائت دسته جمعی قرآن، مداحی در وصف حضرت رقیه (س)، ایستگاه نقاشی سه ساله کربلا، اجرای سرود توسط گروه آب وآیینه، غبارروبی مزارشهداء، توزیع سربند، پیکسل و ایستگاه صلواتی اجرا شد.

وی گفت: در این برنامه از فرزند بزرگوار شهید مرتضی بابایی که از ساکنین شهرک قمر بنی هاشم است، توسط اداره امور ایثارگران منطقه قدردانی به عمل آمد.

گفتنی است این برنامه با همکاری اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه ۹، ادارات آموزش های شهروندی، فرهنگی و امور زنان و خانواده معاونت اجتماعی، اداره ایثارگران و حوزه مقاومت بسیج شهید موحد دانش منطقه یک و سرای محله ازگل اجرایی شد.

 

برپایی اجتماع کودکان عاشورایی در جوار مزار شهدای گمنام

برپایی اجتماع کودکان عاشورایی در جوار مزار شهدای گمنام

انتهای پیام/

۲۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۵
کد خبر: 57544

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 6 =