رصد و پایش پروژه‌های مستمر شمال شرق تهران

جلسه شورای معاونین شهرداری منطقه ۴ با حضور شهردار و معاونین در راستای ارائه و رصد برنامه‌های سال ۱۴۰۳ حوزه ها برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴؛ علی اصغر کمالی زاده با اشاره به پروژه ها و برنامه های در حال اجرا گفت: تمامی حوزها می بایست به پروژه های در حال اجرا اشراف کامل داشته باشند و قبل از اجرای هر پروژه، اطلاع رسانی کامل انجام شود.
وی این جلسه را فرصتی مناسب برای بررسی امور جاری و اجرایی حوزه های مختلف شهرداری، همپوشانی برنامه ها و جلوگیری از موازی کاری در بدنه شهرداری عنوان کرد.

در ادامه هریک از معاونین برنامه ها و اقدامات حوزه  های خود را ارایه دادند؛ حوزه عمران از اقدامات این حوزه به اجرای تراش و روکش آسفالت، نهر به کانیو، پیاده روسازی، اجرای پروژه های مستمر و سنواتی  و ..اشاره کرد.

دراین راستا حوزه ترافیک از خط کشی محوری، نصب گاردیل، خط کشی بلوک عابر پیاده، اصلاح هندسی و تعوض چراغ  های سولار و ... نام برد.
همچنین معاونت خدمات شهری به مهمترین برنامه های این حوزه به اجرای لایروبی کانالها، مسیلها،  نوسازی مخازن فرسوده، ساماندهی مشاغل، جمع آوری عوامل پسماند غیر مجاز و ... اشاره کرد.
تهیه نقشه طرح تحول بیست گانه در سامانه تحلیل اطلاعات مکانی، تهیه نقشه طرح الگوی خدمت، آماده کردن تابلوهای رومیزی مشخصات و شرح وظایف پرسنل تبدیل و وضعیت نیروهای پیمانکاری دارای شرایط  ایثارگری و... از اقدامات حوزه برنامه ریزی بود که توسط معاون این حوزه ارایه شد.

 شهردار منطقه 4 در پایان به همکاری مشارکت تمامی معاونت ها و اجرای مناسب طرح ها و برنامه ها تاکید کرد و گفت: تقویت همه جانبه برنامه های اولویت دار در ارتقای کارکرد مدیریت شهری موثر خواهد بود.

انتهای پیام /
 

۲۴ تیر ۱۴۰۳ - ۰۶:۲۹
کد خبر: 57555

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 8 =