بازدید مدیرعامل حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران از پروژه‌های ترافیکی منطقه ۲۰

جلسه بررسی پروژه های ترافیکی منطقه ۲۰ با حضور رضا شنگی شهردار منطقه، شهریار افندی زاده مدیرعامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران و هیئت همراه با تاکید بر توسعه حمل‌ و نقل عمومی و روان سازی ترافیک برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۰؛ رضا شنگی با اشاره به طرح جامع رفع گره های ترافیکی این منطقه گفت: در این جلسه طرح های اجرای رینگ زیرسطحی میدان حضرت عبدالعظیم(ع) و دسترسی از امامزاده ابوالحسن (ع)   به اتوبان شهید آوینی و رفع خطر چهارراه ایران ترانسفو برای بررسی در شورای حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران مطرح شد.

شنگی با بیان اینکه پیش بینی می شود ساختمان پایانه متروی جوانمرد قصاب در هفته دولت افتتاح شود، افزود: این محل با کاربری استقرار ایستگاه تاکسیرانی، اتوبوسرانی، پلیس راهور و پلیس انتظامی به بهره برداری خواهد رسید.

وی اضافه کرد: مطالعات عارضه سنجی و ساماندهی پارک حاشیه‌ای با هدف کاهش تخلفات و پاسخگویی به نیاز تقاضای جای پارک خودرو در نزدیکی نقاط تجاری، اداری و آموزشی از سوی سازمان حمل ونقل و ترافیک  انجام خواهد شد.

شهردار منطقه اظهارداشت: مکان‌یابی ایستگاه‌های شارژ خودروهای برقی با اولویت تاکسی و اتوبوس برقی در پایانه‌های حمل و نقل همگانی، مساعدت پیرامون رفع کسری دوربین های ترافیکی و طرح بررسی احداث پارکینگ طبقاتی در مقابل پایانه مترو جوانمردقصاب از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

در این جلسه ضمن ارائه گزارش یکساله عملکرد حوزه حمل و نقل و ترافیک، با توجه به شرایط خاص این منطقه و وجود حرم حضرت عبدالعظیم(ع) و برگزاری مراسم های ویژه و مناسبتی، بر نگاه ویژه سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران تاکید شد.

در ادامه این جلسه از روند پیشرفت پروژه احداث پارکینگ طبقاتی هوشمند شهید بغدادی واقع در خیابان آستانه بازدید شد.

  جلسه بررسی پروژه های ترافیکی منطقه با حضور رضا شنگی شهردار منطقه، شهریار افندی زاده مدیرعامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران، معاونین اجرایی، مطالعاتی و آموزش، شیخ بهائی مشاور اجرایی شهردار و وحید میرفائقی معاون ترافیک منطقه برگزار شد. 

انتهای پیام/

۲۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۵
کد خبر: 57566

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =