طنین صدای بی‌صدایان در خیمه هنرهای عاشورایی

طاهری مدرس با اشاره به گروه سرود ناشنوایان آوای دستان الهام گفت: بعد از قطع ارتباطات در سال‌هایی که کشور درگیر ویروس کرونا بود، خیمه هنرهای عاشورایی توانست حس و حال معنوی را به گروه ما برگرداند.

به گزارش شهر و به نقل از اداره ارتباطات و اموربین‌الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، محبوبه طاهری مدرس اشاره گروه سرود ناشنوایان آوای دستان الهام در معرفی گروه خود گفت: گروه آوای دستان الهام از سال ۱۳۸۹ با حضور ۸ نفر از دختران سرزمینمان آغاز به کار کرد و ۱۴ سال است در زمینه‌های مناسبتی اعیاد و شهادت‌های امامان شیعیان فعالیت می‌کند.

طاهری در خصوص اولین شب حضور در خیمه هنرهای عاشورایی گفت: دوسال گذشته گروه سرود دختران آوای دستان الهام در برنامه معلی برنده سفر به کربلا شده بودند و همه برای اولین بار به زیارت اباعبدالله(ع) مشرف شدند. امسال نیز پس از اولین حضور تیم در خیمه هنرهای عاشورایی و دیدن اسب ذوالجناح و نورآرایی خیمه و شمعدان‌های تزیین شده در بیرون خیمه، دختران آوای دستان الهام، احساس حضور مجدد خود در کربلا را داشتند. 

رهبر گروه آوای دستان الهام در ادامه خاطر نشان کرد: دختران تیم، قبل از اجرای شب هفتم هر کدام با نیتی و به امید برآورده شدن حاجتشان پا به صحنه خیمه هنرهای عاشورایی گذاشتند.

طاهری ادامه داد: دختران آوای دستان الهام با مردم عادی معاشرت زیادی ندارند و بعد از قطع ارتباطات در سال‌های کرونا، خیمه هنرهای عاشورایی، حس و حال معنوی خاصی را به گروه برگردانده است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از دست‌اندکاران خیمه هنرهای عاشورایی و حس حال محرمی که به پایتخت آورده‌اند اضافه کرد: امیدوارم که اجرای شب عاشورا و اجرای شب سوم شهادت حضرت امام حسین(ع) نیز با استقبال عزاداران حسینی روبرو شود.

انتهای پیام/

۲۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۲
کد خبر: 57574

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =