همه افرادی که در نشر اکاذیب در مورد بنده موثر و مقصر بوده‌اند باید در محاکم قضایی پاسخگو باشند

مسئول پیشین ارتباطات و مطالبات مردمی شهردار تهران در واکنش به انتشار شایعه‌ای پیرامون انتصابات در یکی از مناطق تهران جوابیه‌ای صادر کرد. 

به گزارش خبرنگار شهر؛ سید سعید صدرزاده، مسئول پیشین ارتباطات و مطالبات مردمی شهردار تهران در واکنش به انتشار شایعه ای پیرامون انتصابات در یکی از مناطق تهران جوابیه ای صادر کرد. متن این جوابیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
ربنا افرغ علینا صبرا و توفنا مسلمین
بارالها صبر و استقامت بر ما فرو ریز و ما را مسلمان بمیران 

به لطف پروردگار متعال و عنایت اهل بیت علیهم السلام و حسن اعتماد شهردار محترم تهران ،از دیماه سال ۱۴۰۰ به مدت یک سال و یک ماه و یک روز پای درد دل همگان نشستم و پیگیر مطالبات و دغدغه‌های ایشان بودم. در این مدت، چندین هزار مکاتبه را با رنگ گلایه‌مندی و درخواست مساعدت، با آغوش باز پذیرا بودم و برای تمام آنها با یک نگاه واحد و یک شیوه عمل شد.

درب دفتر ما به روی همگان (شهروندان و کارکنان) از اولین ساعات صبح تا پاسی از شب حتی در روزهای تعطیل باز بود ، همچون میز خدمت نماز جمعه تهران.

به استناد و شهادت همه کسانی که به این حقیر مراجعه کرده اند، حرف‌ها و دغدغه‌های ایشان بدون ذره‌ای جهت‌گیری مثبت و منفی، شنیده می‌شد و به مرجع ذیربط خود منتقل می‌گردید و تا اخذ پاسخ نهایی و ابلاغ با آرامش و احترام به درخواست کننده پیش می رفت.
 
اما اتهامی که پس از یک سال و ۵ ماه و ۲۱ روز از انتقال بنده به معاونت خدمات شهری در فضای مجازی انتشار یافته، از اولین ساعات صبح شنبه-۲۳ تیرماه- توسط مراجع قضایی و حقوقی مورد پیگیری جدی قرار گرفته و شخص راوی و مرجع پخش کننده ‌باید پاسخگوی فعل حرامی باشند که مرتکب شده‌اند.


بی شک همه افرادی که در این نشر اکاذیب، موثر و مقصر بوده‌اند هم در محاکم قضایی کشور و هم در پیشگاه عدل الهی باید پاسخگو باشند که حرمت آبروی مومن از کعبه بالاتر است. 


روزهای اتمام کارزار انتخابات و نشر یک اتهام واهی و ساختگی که از عمر آن دو سال گذشته، دقیقا معادل زدن به کاه دان است. 

به کاه دان زدن ، هنر نیست
عین حماقت است.

فرازی از توصیه های امیرمومنان علی علیه السلام به مالک اشتر:
ای مالک بدان که اگر مهربان باشی، تو را به داشتن انگیزه های پنهان متهم می‌کنند، ولی مهربان باش.

والعاقبة للمتقین
سید سعید صدرزاده»

انتهای پیام/

۲۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۱
کد خبر: 57578

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 6 =