بهسازی و توسعه زیرساخت دو محور جمهوری و فردوسی در طرح الگوی خدمت

در راستای اجرای طرح 'الگوی خدمت' محور جمهوری و فردوسی به عنوان دو محور از ۵ محور این طرح با حضور شهردار منطقه۱۲، معاونان حمل ونقل وترافیک، فنی و عمران، خدمات شهری و محیط زیست، شهردار ناحیه یک و جمعی از مدیران مورد پایش و بررسی قرار گرفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲، وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه گفت: به منظور اجرای طرح الگوی خدمت ، ۵ محور منتخب در منطقه با رویکرد تحول خدمت‌رسانی انتخاب شده و با تنظیم نقشه راه، همه موارد و معضلات شهری به طور دقیق مورد پایش و بررسی قرار می گیرد.

در همین راستا شهردار منطقه ۱۲ در این بازدید دستوراتی راجع به بررسی احداث رفیوژ میانی تقاطع حافظ تا چهارراه استانبول در محور فردوسی همراه با اخذ مشاوره با کارشناس متخصص راهور ،اصلاح هندسی در تقاطع های این محور وبازنگری در خط ویژه جمهوری را به معاون حمل ونقل وترافیک و شهردار ناحیه ۱ ابلاغ کرد.

وی همچنین با تاکید بر طرح ۳۶۰ درجه، از شهردار ناحیه ۱ خواست تا با با گردش ۳۶۰ درجه ای به تمام ابعاد و ایرادات محدوده تحت نظارت خود مانند موضوعات عمرانی، خدمات شهری، فضای سبز، زیباسازی، ترافیکی و حتی شهرسازی و اجتماعی که نارضایتی شهروندان را به همراه دارد را شناسایی و رفع کند.

وحیدرضا انارکی محمدی با تاکید بر پیاده روسازی معابر که از موارد مهم طرح بیستگانه خدمت نیز به شمار می رود، پیاده رو سازی محور فردوسی حدفاصل خیابان بابی ساندز تا گوهرشاد به متراژ ۴۰۰ متر مربع با روند پیشرفت ۸۰ درصدی و اتمام پیاده روسازی خیابان مخبرالدوله در محور جمهوری به متراژ ۳۰۰ متر مربع را مورد پایش قرار داد و بر اجرای پیاده روسازی چهارراه استانبول تا خیابان صمصام نیز تاکید کرد.

شهردار منطقه۱۲ همچنین با اشاره به اهمیت بازسازی و مرمت انهار در چیدمان شهری،بازسازی نهر حدفاصل خیابان صفی علیشاه تا ظهیرالاسلام را مورد بازدید قرار دادو اجرای نهر و لوله گذاری از میدان فردوسی تا چهارراه استانبول به طول ۷۵۰ متر و همچنین اجرای نهر در محور فردوسی از میدان امام خمینی(ره ) را در دستور کار معاون فنی وعمرانی منطقه قرار داد.

وحیدرضا انارکی محمدی با تاکید بر طرح نگهداشت شهر مواردی همچون حذف زوائد بصری، پاکسازی المان های شهری، لایروبی مستمر انهار،نظافت معابر ،نگهداشت و واکاوی فضای سبز رسیدگی به مخازن زباله، اصلاح الگوی کاشت و یکسان سازی طوقه درختان را احصا و دستورات لازم را به معاون خدمات شهری و محیط زیست ابلاغ کرد.

وی همچنین با تاکید بر اهمیت روشنایی معابر در تامین امنیت جانی افراد در زمان رانندگی، پیاده روی یا دوچرخه سواری ،کم کردن سوانح جاده‎‌ای و جرایم ، روانسازی تردد وسایل نقلیه و عابرین پیاده ، فراهم کردن امکان ادامه فعالیت‌های تجاری در شب و فضای مناسب برای تفریح خانواده‌ها و مردم بر تامین روشنایی رفیوژ میانی محور فردوسی و معابر محورهای جمهوری و فردوسی تاکید کرد. 

شهردار منطقه۱۲ هدف اصلی طرح الگوی خدمت و سایر طرح های در حال انجام و پیگیری ابلاغ شده توسط معاونت هماهنگی امور مناطق را ارائه یک خدمت ملموس و مشهود برای شهروندان دانست که انتظار می رود در این محور ها عناصر زیبایی شناسی و کاربردی بودن به کار گرفته شود.

گفتنی است شهرداران نواحی شش گانه منطقه ۱۲ در راستای اجرای طرح " الگوی خدمت "، با بازدید های میدانی مستمر در حال احصای مشکلات و جلب رضایت شهروندان هستند.

انتهای پیام/

۳۱ تیر ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۲
کد خبر: 57699

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 8 =