دوازدهمین کمیته فنی و نظارت شهرداری منطقه ۴ برگزار شد

شهردار منطقه ۴ در دوازدهمین کمیته فنی و نظارت شهرداری منطقه ۴ بر اجرای دقیق و علمی طرح‌ها، اقدامات و پروژه‌های در حال اجرا تاکید کرد و آن را رمز موفقیت در امور دانست.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، در جلسه ای که با حضور شهردار منطقه ؛ معاونین حوزه ها، شهرداران نواحی ۹ گانه و جمعی از مدیران شهری برگزار شد، کمالی زاده طبق روال همیشه در جریان فرآیند طرح ها، اقدامات و پروژه های شمال شرق شهر قرار گرفت.
در این جلسه که موارد مختلفی از جمله طرح من شهردارم۳، گزارش آخرین وضعیت اجرای طرح الگوی خدمت، گزارش آخرین وضعیت انعقاد قرارداد و اجرای فاز دوم طرح ۳۶۰ درجه؛ آخرین وضعیت اجرای طرح تحول بیست گانه خدمت و پیشرفیت فیزیکی پروژه ها  در منطقه ۴ بررسی شد، کمالی زاده بر پیگیری مستمر امور تاکید ویژه داشت.
شهردار منطقه ۴ درخصوص اجرای طرح من شهردارم در پایتخت گفت: خوشبختانه منطقه ۴ در مرحله قبل این طرح پا به پای مناطق دیگر توانست موفقیت ۱۰۰ درصدی کسب کند و همگام با شهروندانی که ما را در نیل به نتیجه طرح کمک رسان بودند، گوش شنوا برای شهروندانمان باشد.
کمالی زاده گفت: در این راستا همکاری مستمر شهرداران نواحی و معاونین اجرایی  با مساجد، حوزه های علمیه، مدارس و ... ما را در رسیدن سریع تر و موفق تر کمک رسان خواهد بود.
شایان ذکر است در ادامه این جلسه درخصوص طرح الگوی خدمت در پنج محور منتخب در منطقه و اقدامات ویژه و شاخصی همچون بازسازی و اقدامات اصلاحی در تمامی اجزای موجود در محورهای برگزیده ائم از سواره رو، پیاده رو، انهار، مبلمان شهری ... در خیابان های فرجام، شهید ناهیدی، استاد حسن بنا، شهید مظفری نیا و آیت الله خوشوقت بحث و تبادل نظر شد.
همچنین در ادامه این جلسه طرح ۳۶۰ درجه در منطقه بررسی شد و کمالی زاده افزود: این طرح در یک اقدام ویژه با شناسایی، طراحی، برآورد هزینه و با همکاری حوزه های مرتبط در قالب طرح های ۳۶۰ درجه در نواحی ۹ گانه منطقه در تقاطع های منطقه در حال اجراست و در این راستا همت بالا و پیگیری دقیق و کارشناسانه مسوولان و مدیران اجرایی را می طلبد.
در ادامه این نشست پیرامون آخرین وضعیت اجرای طرح تحول بیست گانه خدمت و پیشرفیت فیزیکی، ریالی و قطعی پروژه ها در پهناورترین منطقه پایتخت تصمیم گیری شد.
قابل ذکر است در این جلسه هریک از معاونین اجرایی و شهرداران نواحی ۹ گانه درخصوص مباحث مذکور در حیطه کاری خود توضیحات کامل و گزارش کارهای انجام گرفته را به شهردار منطقه ۴ ارائه و راهکار دریافت کردند.
انتهای پیام /

۳۱ تیر ۱۴۰۳ - ۰۶:۰۸
کد خبر: 57717

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 9 =