معاینات پزشکی رانندگان حمل و نقل عمومی شهرداری منطقه۱۳ در پایانه شرق تهران

در راستای پروژه‌های نوآورانه اجرایی، طرح غربالگری سلامت و معاینه پزشکی رانندگان حمل و نقل عمومی این منطقه اجرایی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، سید امیر سید هنجن، معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه به اهمیت رسیدگی به سلامت رانندگان به عنوان رکن اصلی حمل و نقل عمومی  اشاره کرد و افزود: در راستای سیاست‌های شهرداری تهران درخصوص اقدامات اجرایی با هدف کاهش سوانح ترافیکی و بالتبع کاهش آسیب‌های جانی و مالی در تصادفات، نسبت به بررسی و غربالگری سلامت ۱۵۰ راننده درون و برون شهری شاغل در شرکت ها و تعاونی های پایانه شرق تهران اقدام شد.
وی در خصوص نحوه اجرای این طرح اظهار داشت: با همکاری و هماهنگی اداره سلامت منطقه و مرکز بهداشت شرق تهران، تیمی از پزشکان  و کارشناسان سلامت در پایانه شرق تهران حضور یافتند و چکاپ سلامت با اندازه گیری قند خون و فشار خون انجام دادند.
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه۱۳ اظهار داشت: علاوه بر ارائه مشاوره های تغذیه و روانشناسی، پزشکان متخصص و عمومی، به صورت رایگان  رانندگان را ویزیت و چکاپ های لازم را  انجام دادند و افرادی که علائم و نشانه هایی بیماری های از قبیل  دیابت، قلب و عروق، داخلی و... را داشتند شناسایی  و برای ادامه روند درمان به مراکز پذیرش سطح منطقه ارجاع شدند.
وی ادامه داد: در این طرح، متخصص داخلی و پزشک عمومی، رانندگان حاضر را ویزیت کردند و توصیه های لازم برای بهبود سلامت آنها ارائه کردند.
 معاون حمل و نقل ترافیک منطقه ۱۳ خاطرنشان کرد: این طرح در قالب پروژه های خلاقانه و نوآورانه اجرایی ۱۴۰۳ معاونت حمل و نقل ترافیک به اجرا درآمد و با توجه به استقبال رانندگان، این طرح به طور دوره ای برگزار می شود. 

انتهای پیام/

۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۲
کد خبر: 57793

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =