از شهرداری و شورای شهر تهران تشکر می‌کنم

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: جا دارد از شهردار تهران و مجموعه شورای شهر تهران تشکر کنم. این خدمات قطعا می‌تواند رضایت مردم را در پی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار شهر، ابوالقاسم جراره، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: فرصتی فراهم شد و در خدمت عزیزان در شهرداری تهران بودیم و از بخشی از پروژه‌های در حال انجام شهر تهران بازدید کردیم. این امر باعث شد هم ما با پروژه‌هایی که در حال کار هستند و خدماتی که واقعا دارد برای مردم انجام می‌شود، بهتر آشنا شویم و هم در بحث نظارت که وظبفه مان است اقدام کرده باشیم.

وی افزود: از پروژه‌های عمرانی اعم از پروژه شهید شوشتری که بسیار قابل توجه بود و می‌تواند به کاهش بار ترافیکی شرق تهران و البته کل شهر کمک کند، دیدن کردیم.

جراره ادامه داد: زمانی شهر تهران باغ‌های مختلفی داشت اما در چندسال گذشته خیلی از باغ‌های قدیمی تبدیل به برج‌های بلند شده که این امر ضرورت ایجاد فضای سبز متناسب با استانداردهای جهانی را ایجاب می کند. به هرحال شرایطی که مردم شهر تهران بتوانند با توجه به آلودگی هوا  فضای سبز مطلوبی داشته باشند مهم است که با توجه به گزارشاتی که شهردار تهران داد بوستان‌های خوبی در این چندساله ساخته شده است. این‌ها اتفاقات بسیار خوبی در مقایسه با 3 سال گذشته است.

جراره به حوزه آسیب‌های اجتماعی هم پرداخت و گفت: از روددره فرحزاد بازدید کردیم. روددره فرحزاد زمانی پاتوق و محل معتادین متجاهر بود. در حال حاضر فضایی در حال آماده سازی بود که هم مردم بتوانند از این تفرجگاه استفاده کنند و هم دیگر مامنی برای معتادان نباشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جا دارد از شهردار تهران و مجموعه شورای شهر تهران تشکر کنم. این خدمات قطعا می‌تواند رضایت مردم را در پی داشته باشد. اگرچه اشکالاتی هم هست و نیاز است این‌ها تکمیل شوند و در طول مسیر اتفاقات بهتری رخ دهد.

انتهای پیام/

۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۲
کد خبر: 57822

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 15 =