دوستداران محیط زیست بوستان نهج‌البلاغه را پاک‌سازی می‌کنند

بوستان نهج‌البلاغه با مشارکت دوستداران و فعالان محیط زیست، از زباله‌ و فیلتر سیگار پاک‌سازی می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، علی اصغر طاهری، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه احترام گذاشتن به طبیعت و نهادینه شدن فرهنگ زندگی شهروندی را یکی از اهداف این اقدام داوطلبانه برشمرد و گفت:  بوستان نهج البلاغه به عنوان یکی از بوستان های فرامنطقه ای پایتخت، روزانه میزبان تعداد گسترده ای از شهروندان و گردشگران است و پاکسازی و حفاظت از این فضای سبز شهری برای شهر و شهروندان بسیار قابل اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه برنامه پاکسازی بوستان نهج البلاغه با مشارکت ورزشکاران  فعال در بوستان و دوستداران محیط زیست انجام می شود،گفت:در این مراسم دوستداران محیط زیست و ورزشکاران  در یک حرکت فرهنگی  به پاکسازی زباله و فیلتر سیگار  و احترام به محیط زیست می پردازند.

معاون شهردار منطقه ۲ اظهار کرد: شرکت کنندگان در این برنامه با جمع آوری زباله ها به خصوص زباله های نایلونی و تفکیک زباله های خشک و تر،چهره بوستان نهج البلاغه را از آلودگی پاک میکنن و در بخش فضای سبز به پارکبانان کمک می کنند.

وی افزود: این اقدام مشارکت جویانه که نشان از احساس تعلق شهروندان به شهر و محیط زندگی خود  دارد روز پنجشنبه برگزار می شود  وامید می رود  در آینده ای نزدیک شاهد همگانی شدن این حرکت در تمامی بوستان های شهر تهران باشیم.

انتهای پیام/

۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۴
کد خبر: 57834

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 10 =