اجتماع کارکنان فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند در مراسم عزاداری هفتمین روز شهادت امام حسین (ع)

همزمان با هفتمین روز شهادت امام حسین (ع) و یاران با وفایش، مراسم عزاداری ویژه‌ای در پارکینگ فروشگاه شهروند بیهقی با حضور داوود قربانیان مدیرعامل و جمعی از مدیران و کارکنان شرکت شهروند برگزار شد.

به گزارش شهر، همزمان با هفتمین روز شهادت امام حسین (ع) و یاران با وفایش، مراسم عزاداری ویژه‌ای در پارکینگ فروشگاه شهروند بیهقی با حضور داود قربانیان مدیرعامل و جمعی از مدیران و کارکنان شرکت شهروند برگزار شد.

این تجمع معنوی و روح‌بخش برای سومین سال متوالی، به همت پایگاه بسیج شرکت شهروند و مشارکت کارکنان این شرکت در قالب دسته‌ عزاداری و سینه‌زنی از محل فروشگاه شهروند بیهقی به سمت میدان آرژانتین برپا شد.

داوود قربانیان پیرامون این مراسم اظهار کرد: در شرکت شهروند به عنوان یک نهاد خدمت گذار که به آن افتخار می کنیم، به دلیل مأموریت های شبانه روزی، بعضا کارمندان فرصت پیدا نمی‌کنند تا در هیئات حضور پیدا کنند؛ چون فروشگاه‌ها تا ۱۱ شب و در بسیاری از ایام و عزاداری ها و روزهای تعطیل به شهروندان خدمت رسانی می‌کنند. این افتخار را پیدا کردیم که امروز یک مراسم هر چند مختصر برگزار کنیم تا پرسنل شهروند از فیوضات ماه محرم برخوردار شوند.

این مراسم پرشور که با استقبال کارکنان شرکت شهروند برگزار شد، با روضه خوانی و مداحی ذاکرالحسین حاج علی آئینه‌چی و اقامه نماز جماعت به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین صابری‌نیا همراه بود.

انتهای پیام/

۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۸
کد خبر: 57850

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =