بازدید مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد از پیشرفت فیزیکی دو پروژه این منطقه

مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد از پروژه‌های در حال تجهیز از جمله کیوسک هوشمند گردشگری و رواق بازدید و در روند پیشرفت‌شان قرار گرفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد؛ سید محمدحسین حجازی از روند در حال انجام کیوسک هوشمند گردشگری بازدید کرد و در جریان جزئیات پیشرفت آن قرار گرفت.

 هدف از راه‌اندازی کیوسک هوشمند گردشگری، عملی سازی گردشگری سبز و استفاده از هوش مصنوعی در صنعت گردشگری است. در این کیوسک که همچنان در حال تجهیز و آماده‌سازی است، اطلاعات گردشگری از طریق چندین ربات به گردشگران منتقل می‌شود.

یکی از ربات‌های موجود در این ایستگاه از ۴۸۸ قطعه ریز و درشت ساخته شده و حدود ۶ کیلو وزن دارد. همچنین بازی رباتیکی به وسیله ۸۶۰۰ قطعه و با عنوان دیوار فرار طراحی شده است تا به وسیله بازی و رمزگشایی، اطلاعات مربوط به گردشگری شهری را در اختیار گردشگران قرار دهد.

مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد در ادامه از پروژه رواق که فاز نخست آن در فروردین ماه افتتاح شد، بازدید کرد.

سه هزار و ۶۸۷ متر از ۱۲ هزار متر مربع پروژه مجتمع تجاری و فرهنگی «رواق»، به سرانه فروشگاهی و بازارچه‌ای تبدیل شده و یکهزار و ۸۷ متر مربع از آن به سرانه فرهنگی اختصاص پیدا کرده که شامل سالن‌های ورزشی و نمایشی می‌شود.

 افتتاح فاز نخست این پروژه موجب اشتغالزایی ۴۰۰ نفر به طور مستقیم و ۱۱۰۰ نفر به طور غیرمستقیم شده است.

انتهای پیام/

۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۲
کد خبر: 57865

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =