برگزاری برنامه‌های تفریحی در چهار بخش "خودرو، علائم، عابر پیاده، دوچرخه" به مناسبت فصل تابستان در بوستان آموزش ترافیک منطقه ٢١

شهردار منطقه ۲۱ از برگزاری برنامه‌های تفریحی در چهار بخش "خودرو، علائم، عابر پیاده، دوچرخه" به مناسبت فصل تابستان در بوستان آموزش ترافیک منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ "محمدرضا پوریافر" با اشاره به افزایش مراجعین به بوستان ترافیک همزمان با آغاز تعطیلات تابستان و تعطیلی مدارس بیان کرد: با آموزش مباحث ترافیکی به صورت تئوری و عملی همراه با بازی، تفریح، سرگرمی و مهارت عملی میزبان کودکان و نوجوانان هستیم.

وی ادامه داد: شروع فصل تابستان و اوقات فراغت تابستانه فرصتی مغتنم را فراهم آورده تا پارک آموزش ترافیک با استفاده از ظرفیت های مطلوب و زیرساخت های موجود خدمات آموزش مقدماتی، تخصصی و روانشناسی ترافیکی را ارائه دهد.

به گفته این مقام مسئول در این بوستان برنامه های ورزش صبحگاهی، کارگاه آموزشی دوچرخه سوای، عبور و مرور ایمن، تکالیف سرنشین خودرو، بازآموزی قوانین راهنمایی و رانندگی، ایمنی عابر پیاده، آشنایی با انواع حمل و نقل عمومی و... برای مراجعین در سنین مختلف تدارک دیده شده بود.

پوریافر افزود: زمانی که آموزش به صورت حضوری انجام شود و آموزش‌دهنده‌ و مخاطب در مقابل یکدیگر قرار گیرند، هر دو شخص می‌توانند از روش‌های تازه و نوین بهره ببرند. به طوری که گاهی اوقات مخاطب شیوه‌های آموزشی آموزش‌دهنده را تغییر داده و یا اصلاح کنند.در هر صورت برای آموزش مستقیم به امکانات گسترده و نیروی انسانی زیاد، نیاز است.

وی در پایان تاکید کرد: پارک آموزش ترافیک با هدف آموزش حضوری مستقیم و ترکیب کردن آموزش نظری و عملی در چهار بخش "عابر پیاده، خودرو، دوچرخه، علائم" تجهیز شده است. چنانچه کودک یا نوجوان به صورت واقعی و حضوری تحت آموزش قرار گرفته، تهدید و خطر را بهتر حس کند.

انتهای پیام/

۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۱
کد خبر: 57867

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 11 =