مددجویی که به عشق امام حسین(ع) شیعه شد

یکی از مددجویان مراکز یاورشهر شهرداری تهران در دهه اول محرم تصمیم گرفت شیعه شود و در هیأت عزاداری ایام محرم، فریاد یا حسین(ع) و یا ابوالفضل(ع) سر داد.

به گزارش خبرنگار شهر "آقا صادق" یکی از مددجویان مرکز یاورشهر۴ است که بیش از دو الی سه ماهی می شود که به دلیل اعتیاد به مواد مخدر توسط خودروهای حامی شهر این سازمان ساماندهی شده و پس از غربالگری به مرکز یاورشهر۴ منتقل شده است.

وی از برادران اهل تسنن بود که در روزهای عزاداری شهادت سید و سالار شهیدان تصمیم گرفت شیعه شود و در هیأت عزاداری ایام محرم، فریاد یا حسین(ع) و یا ابوالفضل(ع) سر داد و در گفت و گو با مسئولان فرهنگی مراکز یاورشهر اعلام کرد که تصمیم خود را گرفته و مذهب خود را به شیعه پیرو علی(ع) تغییر داده است. 

"آقا صادق" که متولد یکی از شهرهای غربی کشور است می گفت: عشق به امام حسین(ع) و قیام بزرگ عاشورا با من کاری کرد که شیفته مرام و معرفت این امام بزرگوار و حضرت عباس(ع) برادر باوفایش شوم و خوشحالم که در درون خودم با نام و ذکر ائمه اظهار به آرامش می‌رسم.

سیدمحمد نقیب سرپرست سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران نیز ضمن بازدید از مرکز یاورشهر۴ با "آقا صادق" ملاقاتی کوتاه داشت و در حسینیه این یاورشهر با او به گفت و گو پرداخت. 

نقیب با ذکر این موضوع که حضرت امام حسین(ع) سفینة النجاة است و قطعا" خوشبختی دنیا و آخرت از طریق کشتی نجات امام حسین(ع) به ساحل می رسد با اهدای یک جلد کلام الله مجید و تمثال حضرت امام حسین(ع) و پرچم سیدالشهدا(ع) برای ایشان آرزوی عافیت و عاقبت‌بخیری در زیر پرچم اهل بیت علیهم السلام کرد.

انتهای پیام/

۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۰
کد خبر: 57890

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 12 =