ایمن‌سازی دریچه‌های فلزی انهار در معابر منطقه ۲۲

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۲۲ از اجرای طرح ایمن‌سازی دریچه‌های انهار در معابر محدوده شمال‌غربی تهران خبر داد و گفت: این عملیات عمرانی به همت ‌واحد توسعه و نگهداشت ابنیه معاونت فنی و عمرانی منطقه با همکاری نواحی ششگانه به اجرا درآمده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ رضا ایرانشاهی اظهار کرد: فرسودگی و تخریب برخی از این دریچه‌های فلزی معابر باعث شده بود تا از اطراف قابل برداشته شدن و سرقت باشد و همچنین ممکن بود برای افراد عبوری به ویژه موتورسواران خطرآفرین بوده و منجر به تصادف شود و همچنین آلودگی‌های شدید صوتی که در هنگام تردد خودروها برای شهروندان بوجود می آورند، در این طرح برطرف می شود.

وی افزود: با توجه به وضعیت دریچه‌های فلزی و ضرورت سامان‌دهی معابر و مناسب‌سازی برای تردد وسایل نقلیه، دریچه‌های فلزی که برای هدایت آب‌های سطحی احداث شده بود، مرمت و بازسازی شد. در طرح ایمن‌سازی دریچه‌های انهار معابر آسفالت اطراف این معابر نوسازی شد تا همسطح سازی معابر با دریچه ها صورت گیرد.

ایرانشاهی خاطرنشان کرد: در ابتدای این طرح کارشناسان فنی و عمرانی نواحی شش گانه اقدام به شناسایی دریچه های انهار برای ایمن سازی کردند و بر اساس اولویت بندی این طرح اجرا شد و بیشترین تعویض این دریچه ها در تقاطع معابر اصلی صورت گرفته است.

انتهای پیام/

۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۵
کد خبر: 57893

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 14 =