عملکرد مالی منصفانه و مطلوب به همراه رکورد شکنی در سود شرکت

در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت خدمات اداری شهر عملکرد مالی این شرکت، منصفانه و مطلوب به همراه رکوردشکنی در سود شرکت اعلام شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شرکت خدمات اداری شهر، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت خدمات اداری شهر با حضور مجید باقری معاون برنامه‌ریزی، توسعه‌ سرمایه‌ انسانی و امور شورای شهرداری تهران، مدیرکل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت خدمات اداری شهر، رئیس حسابرس مستقل و سایر نمایندگان صاحبان سهام برگزار و عملکرد شرکت در سال ۱۴۰۲ منصفانه اعلام شد.
در ابتدای این نشست، نماینده مؤسسه حسابرسی گزارشی از بازرس قانونی ارائه داد که بر اساس آن وضعیت مالی شرکت از تمامی جنبه های با اهمیت طبق استانداردهای حسابداری منصفانه ارزیابی و تکالیف مجمع عمومی سال گذشته بررسی شد و صورت های مالی و اقدامات شرکت خدمات اداری شهر مورد تایید قرار گرفت.
در ادامه، شهاب الدین صابونچی مدیرعامل شرکت خدمات اداری شهر نیز ضمن ارائه گزارش تفصیلی وضعیت و عملکرد شرکت در سال ۱۴۰۲ گفت: با تدابیر اتخاد شده شرکت در سال ۱۴۰۲ توانسته علاوه بر اصلاح ساختار مالی و افزایش چشمگیر ۱۸۰ درصدی سود خالص و بیش از ۱۰۰۰ درصدی سود عملیاتی، بالاترین میزان سود عملیاتی تاریخ شرکت را به نسبت برساند؛ همچنین تامین تجهیزات شرکت و اقدامات زیر بنایی عمرانی انجام شده نسبت به سنوات گذشته بی سابقه بوده است.
در پایان مجید باقری معاون شهردار تهران با اشاره به عملکرد شرکت در سال ۱۴۰۲ گفت: شرکت خدمات اداری شهر با مدیریت هزینه، بهینه سازی، مدیریت منابع، عملیاتی نمودن سند استراتژیک خود و بالا بردن بهره‌وری توانسته به بازدهی و سود مناسبی دست یابد که این امر جای قدردانی دارد.

انتهای پیام/

۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۸
کد خبر: 57899

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 7 =