اجرای طرح تحول نگهداشت شهر در بزرگراه‌های منطقه ۲

طرح ویژه نگهداشت بزرگراه‌ها در راستای حفظ و نگهداری بهینه کلان شهر تهران و خدمات‌رسانی به شهروندان دربزرگراه‌های شهید آیت ا.... حکیم و شیخ فضل‌الله نوری و آیت ا...هاشمی رفسنجانی اجرا شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، علی اصغر طاهری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه گفت: با برنامه ریزی‌های صورت پذیرفته و  زمان‌بندی از پیش تعیین شده، به همت تمامی ادارات خدمات شهری نواحی ۹ گانه، طرح ویژه نگهداشت شهر در معابر پرتردد و شریان‌های بزرگراهی منطقه اجرا می‌شود.

وی افزود: پاکسازی جداره‌های بزرگراهی، شست‌وشوی المان‌های ترافیکی، نرده‌ها، گاردریل‌ها و تابلوها، بهبود نگهداشت فضای سبز بزرگراهی و رفیوژها و همچنین احصا و بهبود وضعیت المان‌های زیباسازی از جمله اقدامات صورت گرفته در این طرح  است.

به گفته وی این طرح ویژه با استقرار ۱۴۰ نفر کارگر و تعداد ۴۳ دستگاه ماشین آلات درحال اجرا است.

طاهری گفت: در حوزه فضای سبز نیز به جهت حفظ آراستگی معابر و کاهش آلودگی‌های زیست محیطی عملیات خشکه‌زنی، حذف تنه جوش و پاجوش و ریشه جوش، تشتک زنی و نظافت، کند و کوب و ساماندهی فضای سبز، تشتک اشجار، حذف علف‌های هرز و واکاری در دستور کار عوامل فضای سبز منطقه قرار دارد.

وی افزود: نگهداشت مناسب شهر و رفع کمبودها و نابسامانی‌های شهری یکی از مهم‌ترین مطالبات شهروندان از شهرداری است و برهمین اساس طرح نگهداشت با هدف ارتقاء سطح خدمات رسانی شهری و افزایش رضایتمندی شهروندان اجرا می شود.

طاهری در پایان بیان کرد: تلاش می‌شود با ارتقای خدمات‌رسانی در سطح محلات و معابر، شاهد افزایش رضایتمندی شهروندان باشیم.

 انتهای پیام/

۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۶
کد خبر: 57938

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 8 =