برگزاری سوگواره نسل قاسم، مدافعان غزه در منطقه ۱۵

سوگواره نسل قاسم، مدافعان غزه با محوریت نوجوانان و با شعار واحد "آزادگان عالم در خیمه حسین اند" در باب الرضای تهران برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵؛ مهدی مالمیر معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه گفت: نهضت امام حسین(ع) برای مقابله با ظلم و ستم و فساد و حمایت از مظلومان و ندای حق‌گویان بود و مقاومت جانانه کودکان و نوجوانان غزه در مقابل رژیم غاصب صهیونیستی برگرفته از مکتب عاشورا است.

وی در ادامه گفت: به همین منظور نوجوانان  باب الرضای تهران به یاد رشادت و شجاعت حضرت قاسم ابن الحسن (ع) و شهدای نوجوان غزه و با هدف دفاع از مردم فلسطین اقامه عزا کردند.

مالمیر افزود: به همین منظور همزمان در دهه دوم ماه محرم و ایام عزادارای سید الشهدا (ع) و یاران وفادارش، سوگواره نسل قاسم، مدافعان غزه با شعار واحد "آزادگان عالم در خیمه حسین اند" و با محوریت نوجوانان به مدت ۳ شب در باب الرضای تهران برگزار شد.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه گفت: برپایی موکب فرهنگی و پذیرایی، اقامه نماز جماعت، حضور خادمیاران کانون رضوی و خانوادهای معزز شهدا، عزاداری حسینی همراه با سخنرانی و مداحی، نمایش عروسکی، اجرای گروه سرود شمیم یاس، غرفه گریم کودک، نقاشی و ... از ویژه برنامه‌های این سوگواره بود.

سوگواره نسل قاسم، مدافعان غزه با مشارکت هیئت محبان الرضا (ع) و گروه جهادی شمیم یاس از روز چهارشنبه ۳ تا جمعه ۵ مرداد ماه از ساعت ۱۹ الی ۲۲ در جوار مزار شهدای گمنام بوستان والفجر برپا شد.

انتهای پیام/

۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۴
کد خبر: 57946

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =