کسب رتبه برتر معاونت شهرسازی و معماری در رسیدگی به پیام های سامانه ۱۸۸۸

معاونت شهرسازی و معماری شهرداری منطقه ۱۵ موفق به کسب رتبه برتر در رسیدگی به پیام های سامانه ۱۸۸۸ طی شش ماهه نخست سال جاری شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مهدی صفدری معاون شهرسازی و معماری منطقه ۱۵، با اعلام این خبر گفت: بر اساس آمار و اطلاعات مرکز نظارت همگانی ۱۸۸۸ شهرداری تهران، این معاونت موفق به کسب رتبه برتر بین معاونت های شهرسازی مناطق ۲۲ گانه تهران در رسیدگی کیفی به پیام های شهروندان منطقه شد.

 صفدری با اشاره به اینکه معاونت شهرسازی و معماری منطقه ۱۵ با کسب امتیاز ۱۰۰ در رسیدگی کیفی به پیام های شهروندان بالاترین میزان رضایت مندی شهروندان  را کسب کرد، افزود: در رسیدگی به پرونده ها نیز با میانگین زمانی ۶ روز؛ کمترین میزان  انباشت پرونده را داشته ایم.

معاون شهرسازی و معماری منطقه با اشاره به اینکه سامانه ۱۸۸۸ پل ارتباطی مدیریت شهری با شهروندان است، افزود: یکی از اهداف اصلی در خدمات رسانی به شهر و شهروندان رضایت مندی حداکثری آنان است.

او در ادامه بر رسیدگی ویژه به پیام های سامانه ۱۸۸۸ در حوزه معاونت شهرسازی و معماری تاکید کرد و گفت: با اتخاذ تدابیر لازم موارد و موضوعات در کم ترین زمان ممکن و با بیشترین کیفیت  رسیدگی می شود.

صفدری در پایان افزود: بازدیدهای میدانی مستمر و بازخوردگیری از شهروندان از جمله مهم ترین عوامل موثر در ارتقای سطح کیفی رسیدگی به پیام های سامانه نظارت همگانی ۱۸۸۸ است.

۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۲
کد خبر: 5797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 11 =