بررسی پیشرفت پروژه‌های سازمان زیباسازی شهر تهران در سال ۱۴۰۳

در جلسه شورای راهبری حوزه خدمات شهری روند پیشرفت پروژه‌های سازمان زیباسازی شهر تهران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، نشست شورای راهبری حوزه خدمات شهری با حضور مهندس حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، نجفی مدیرکل برنامه ریزی و سرمایه انسانی معاونت خدمات شهری، مذهبی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران، عطایی سرپرست اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، صفی خانی معاون سازمان بازرسی در حوزه خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، مشاوران و مدیران ارشد این معاونت صبح امروز ۶ مردادماه با محوریت بررسی چگونگی پیشرفت پروژه های سازمان زیباسازی شهر تهران برگزار و پس از بحث و تبادل نظر تصمیمات لازم اتخاذ گردید.


حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در این جلسه پس از استماع گزارشات سازمان زیباسازی، گفت: برگزاری این جلسات منجر به تسریع در پیشرفت پروژه های حوزه خدمات شهری خواهد شد. بنابراین پس از احصاء و رصد نقاط قوت و ضعف در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع موضوعات و مشکلات موجود اقدام شود.


وی در ادامه گفت: تشکیل این جلسات برای طرح دغدغه ها، مشکلات و موضوعات مختلف زیرمجموعه این معاونت است و ما از تمامی توان خود برای حل و مرتفع نمودن موارد و موضوعات  مطرح در این جلسه استفاده خواهیم کرد و انتظار داریم که پروژه های این سازمان در موحد مقرر به بهره برداری برسند.


گفتنی است در جریان این جلسه گزارشی از روند پیشرفت پروژه های تملک دارایی سرمایه ای سازمان زیباسازی در سال جاری، ارتقاء کیفی میدان انقلاب، نقشه راه تفصیلی تبدیل خیابان انقلاب به محور نمونه شهری، مرمت و بازسازی بناهای تاریخی، کمک به بازسازی نمای مسجد تاریخی صدوق، بهسازی و تجهیز مبلمان شهری و روشنایی در میادین منتخب (۴۰ میدان)، نورپردازی و آذین بندی، ساماندهی و ارتقاء کیفی میادین، محورها و فضاهای شهری، نقاشی دیواری و گرافیک محیطی، برنامه های سازمان زیباسازی در طرح استقبال از بهار ۱۴۰۴ و... ارائه شد و در ادامه به بررسی مسائل و مشکلات این سازمان پرداخته شد و دستورات لازم در جهت رفع موانع و مشکلات موجود صادر شد.

انتهای پیام/

۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۱
کد خبر: 57973

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 11 =