کمیته بررسی ساختمان‌های ناایمن و بلندمرتبه در منطقه ۱۰ برگزار شد

شهردار منطقه ۱۰ از برگزاری جلسه کمیته ایمنی به منظور بررسی وضعیت ایمنی ساختمان‌ها و اتخاذ تمهیدات لازم درخصوص افزایش ضریب ایمنی ساختمان‌ها و گودهای پرخطر خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، «مهدی اخ الصنایع»  با اشاره به ارزیابی ایمنی ساختمان‌های مهم و بلندمرتبه در منطقه گفت: به منظور  پیگیری مصوبات و اتخاذ تدابیر لازم برای تسریع در اجرای تمهیدات ایمنی ساختمان ها، اماکن مسکونی و تجاری ناایمن، گودهای پرخطر سطح محدوده و دستیابی به شهر ایمن، جلسه کمیته ایمنی و قرارگاه کالبدی با حضور معاون شهرسازی و معماری، شهرداران نواحی و رئیس اداره حقوقی و hse ، برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه که با پیگیری مصوبات قبلی آغاز شد، ارزیابی ایمنی ساختمان های مهم و بلند مرتبه، اجرای طرح نوسازی، بررسی مشکلات و موانع ساختمان های نا ایمن، پرخطر و به ویژه ساختمان های متروکه و  تاکید بر ضرورت استحکام بخشی و ارتقاء ایمنی و لزوم اجرای زیرساخت ها و تجهیزات ایمنی در ساختمان ها در دستور کار قرار گرفت.

شهردار منطقه ۱۰ با تأکید بر اولویت مدیریت شهری منطقه در شناسایی و رفع خطر ساختمان‌های ناایمن تصریح کرد: شناسایی و برنامه‌ریزی برای رفع خطر از ساختمان‌های آسیب‌پذیر از منظر ایمنی با اولویت کاربری‌های درمانی، تجاری و مسکونی در دستور کار کمیته ایمنی منطقه قرار دارد.

در ادامه این جلسه شهرداران نواحی گزارشی از پیگیری‌های انجام شده درخصوص املاک و ساختمان های ناایمن منطقه ارائه کردند.

انتهای پیام/

۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۲
کد خبر: 57974

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 7 =