پاسخگویی به بیش از ۴ هزار پیام‌ شهروندی در منطقه ۸ در تیرماه سال جاری

در یک ماه گذشته از مجموع بیش از ۵هزار پیام دریافتی سامانه ۱۳۷ پلاس منطقه از شهروندان، ۹۰ درصد پیام‌ها پیگیری و پاسخ داده شده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۸؛ براساس گزارش سامانه ۱۳۷ پلاس منطقه در تیرماه، از مجموع ۵ هزار و ۳۶۱ پیام دریافتی مطالبات شهروندان در سامانه، به ۴ هزار و ۶۳۱  پیام که در حدود ۹۰ درصد را شامل می‌شود، پاسخ داده شده و به نتیجه مورد نظر رسیده است.

در میان نواحی سه‌گانه منطقه نیز، ناحیه یک ۱۵۳۷ پیام، ناحیه دو ۱۷۸۸ پیام و ناحیه سه ۲۰۲۱ پیام را در این بازه زمانی دریافت کرده و با پاسخگویی و پیگیری این پیام‌ها با کاهش ۵ درصدی در مجموع نسبت به ماه گذشته عمل کرده است.

نظافت معابر کوچه،آبیاری درختان و لایروبی جوی‌ها جزو سه پیام پرتکرار تیرماه شهروندان در محلات و معابر منطقه عنوان شده و ترکیدگی لوله آبیاری درختان و آلودگی صوتی و محیطی ناشی از ساخت و ساز مسکن دو موضوع مورد درخواست شهروندان در مراتب بعدی اعلام شده است.

براساس این گزارش بیشترین پیام دریافتی شهروندان مربوط به حوزه خدمات شهری و محیط‌زیست بوه است.

انتهای پیام/

۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۹
کد خبر: 58139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 10 =