به گزارش شهر به نقل از روابطعمومی شهرداری منطقه۸؛ براساس گزارش سامانه ۱۳۷ پلاس منطقه در تیرماه، از مجموع ۵ هزار و ۳۶۱ پیام دریافتی مطالبات شهروندان در سامانه، به ۴ هزار و ۶۳۱ پیام که در حدود ۹۰ درصد را شامل میشود، پاسخ داده شده و به نتیجه مورد نظر رسیده است.
در میان نواحی سهگانه منطقه نیز، ناحیه یک ۱۵۳۷ پیام، ناحیه دو ۱۷۸۸ پیام و ناحیه سه ۲۰۲۱ پیام را در این بازه زمانی دریافت کرده و با پاسخگویی و پیگیری این پیامها با کاهش ۵ درصدی در مجموع نسبت به ماه گذشته عمل کرده است.
نظافت معابر کوچه،آبیاری درختان و لایروبی جویها جزو سه پیام پرتکرار تیرماه شهروندان در محلات و معابر منطقه عنوان شده و ترکیدگی لوله آبیاری درختان و آلودگی صوتی و محیطی ناشی از ساخت و ساز مسکن دو موضوع مورد درخواست شهروندان در مراتب بعدی اعلام شده است.
براساس این گزارش بیشترین پیام دریافتی شهروندان مربوط به حوزه خدمات شهری و محیطزیست بوه است.
انتهای پیام/
نظر شما