‌کیوسک‌های مطبوعاتی منطقه ۱۵ با رنگ‌های سفید و فیروزه‌ای نونوار شد

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۵ گفت: ۴۵ کیوسک مطبوعاتی مستقر در نواحی هفتگانه این منطقه با رنگ‌های سفید و فیروزه‌ای نونوار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، هادی صدیقی با اشاره به اجرای طرح ساماندهی کیوسک‌های مطبوعاتی خدمات‌رسان به شهروندان گفت: این اقدام در راستای بهبود سیما و منظر شهری، ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و استفاده از روش ها و رویکردهای علمی و کارشناسی در کاربرد رنگ و جلوگیری از آشفتگی های بصری انجام شد.

وی افزود: به همین منظور طرح رنگ‌آمیزی جدید کیوسک‌ های مطبوعاتی و لزوم ایجاد نشاط و شادابی با بهره گیری از رنگ های مناسب در شهر، با رنگ های سفید و فیروزه‌ای، نونوار شد.

صدیقی با اشاره به اینکه درمحدوده خدماتی شهرداری این منطقه تعداد ۴۵ کیوسک مطبوعاتی فعال وجود دارد، افزود: با پیگیری و تلاش کارکنان و عوامل اجرایی اداره ساماندهی منطقه تمامی کیوسک ها طبق دستورالعمل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل به صورت یکدست و هماهنگ رنگ آمیزی شد.

معاون خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه نیز با اشاره به اینکه مدیریت شهری در راستای تحول در شهر و محلات تهران به موضوعاتی همچون توازن، تطابق محیطی و زیبایی فضاهای شهری توجه و اهتمام ویژه‌ای دارد، افزود: با این اقدام ۴۵ کیوسک فعال در منطقه به صورت اساسی ساماندهی شد و علاوه بر رنگ آمیزی هماهنگ، نسبت به نوسازی پیکره های فرسوده و قدیمی نیز نظارت مستمر وجود دارد.

صدیقی با تاکید بر اینکه رسیدگی به وضعیت کیوسک های موجود در محدوده جزء موارد حائز اهمیت برای شهرداری و مورد درخواست شهروندان  است، یادآور شد: اجرای نظارت بر وضعیت ظاهری، نحوه فعالیت و بهره برداری کیوسک داران جزء وظایف ذاتی و اصلی اداره ساماندهی است که به صورت مستمر رسیدگی و نظارت می شود.

همچنین؛ طی هفته گذشته هادی صدیقی معاون خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه با همراهی علیرضا غمخوار رییس اداره ساماندهی شهرداری این منطقه در بازدید میدانی از محدوده خدماتی منطقه، وضعیت کیوسک‌های منطقه را مورد بررسی قرار دادند.

انتهای پیام/

۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۷
کد خبر: 58291

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =