جمع‌آوری جگرکی غیربهداشتی حاشیه پایانه تاکسیرانی اسلام‌پناه

در راستای ارتقاء سلامت و بهداشت شهروندان، بساط‎‌گستر غیربهداشتی جنوب میدان رسالت و حاشیه پایانه تاکسیرانی اسلام پناه در محدوده ناحیه ۲ منطقه ۸ ساماندهی و جمع‌آوری شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۸؛ بهمن بیات سرپرست ناحیه ۲ در خصوص جزئیات این اقدام گفت: این ناحیه با هدف جلوگیری از بساط شبانه جگرکی غیر بهداشتی که نسبت به عرضه فراورده‌های غیر بهداشتی و بدون هویت در حاشیه جنوب میدان رسالت فعالیت می‌کرد، پس از ارائه تذکرات لازم بر حسب وظایف قانونی نسبت به جمع‌آوری کلیه وسایل و اقلام آن اقدام کرد.

بیات ادامه داد: این اقدام در راستای حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از هرگونه فعالیت غیر بهداشتی اقلام خوراکی همزمان با گرمای هوا  صورت گرفت و اقدامات لازم نسبت به جمع‌آوری بساط شبانه جگرکی غیر بهداشتی واقع در جنوب میدان رسالت داخل پایانه تاکسیرانی توسط نیروهای ناحیه ۲ و عوامل اجرایی منطقه صورت گرفت.

به گفته شهردار ناحیه ۲ نظارت بر اینگونه فعالیت‌ها در سطح ناحیه با توجه به تاکید شهردار منطقه بر حفظ سلامت شهروندان و برخورد با افرادی که سلامت شهروندان را به خطر می‌اندازند، با مساعدت و همکاری دادستان محترم ناحیه ۸ و نیروی انتظامی با جدیت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۳
کد خبر: 58313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 14 =