از رفع ناایمنی ساختمان‌های پرخطر تا ایمن‌تر شدن بازار گل شهید محلاتی

شهردار منطقه ۱۴ از برنامه‌ریزی و نظارت کمیته ایمنی برای رفع ناایمنی ساختمان‌های پرخطر تا ایمن‌تر شدن بازار گل شهید محلاتی به عنوان موضوعات مهم و مورد توجه شهرداری منطقه نام برد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، امیر شهرابی طی تشکیل کمیته ایمنی ساختمان ها و گودهای پرخطر، بر ایمن سازی ساختمان های ناایمن، گودهای پرخطر، برنامه ریزی، مدیریت بحران همچنین ارائه خدمات کیفی به شهروندان در شرایط بروز حوادث احتمالی تاکید کرد.

شهرابی در این جلسه که با حضور مدیران شهری، مسئولان پیشگیری و مدیریت بحران، آتش‌نشانی و مسئولان متولی برگزار شد بر پیگیری مصوبات و نیز اتخاذ تدابیر، جهت تسریع در اجرای تمهیدات ایمنی ساختمان ها و اماکن مسکونی و تجاری ناایمن، گودهای پرخطر سطح محدوده و نیز ارتقای سطح زندگی شهروندان منطقه تاکید کرد.

کاهش احتمال وقوع حادثه و تبعات ناشی از آن در مواقع بحرانی همچنین تدابیر لازم و نظارتی جهت ارتقای ایمنی بازارگل محلاتی از موارد مورد بررسی و تاکید در این جلسه بود.

شهرابی با بیان اینکه ایمن سازی ساختمان ها می‌تواند به عنوان یکی از اصلی ترین عامل در پیشگیری بروز خسارات در حوادث احتمالی باشد، بر لزوم تعامل و همکاری آتش‌نشانی، خدمات ایمنی و مدیریت بحران منطقه برای احصای نواقص ایمنی ساختمان ها و شناسایی گودهای پرخطر همچنین ایمن تر شدن بازار گل برای رفاه و امنیت بیشتر شهروندان در این بخش از منطقه تاکید کرد.

انتهای پیام/

۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۸
کد خبر: 58343

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 7 =